Příručka k baterii testů pro ověřování čtení s porozuměním žáků 2. stupně základních škol

Stěžejním výstupem grantu Vývoj diagnostické baterie čtení s porozuměním u žáků 2. stupně základních škol (TAČR, Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA) je příručka představující vstupní koncepci projektu, jeho realizaci a zahrnující nově vytvořené diagnostické úlohy (texty doplněné o otázky ověřující porozumění textům a otázky k realizaci polostrukturovaných rozhovorů s diagnostikovanými žáky 2. stupně základních škol) a metodiku k jejich využití.

Tyto materiály, vzhledem k jejich povaze a způsobu jejich využití, nemůžou být volně přístupné, jsou určeny primárně pro pracovníky pedagogicko-psychologických poraden. V případě zájmu odborníků na danou problematiku nabízíme kontakt na členy řešitelského týmu: ; ; . Nebráníme se výměně zkušeností a případné další spolupráci.

Za řešitelský tým Ivana Gejgušová


Zveřejněno / aktualizováno: 27. 08. 2024