OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra pedagogické a školní psychologie
Lucia Lacková
titul, jméno, příjmení: | doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 413, budova SA |
funkce: | katedrový koordinátor pro internacionalizaci a pedagogický poradce pro VKZ |
obor činnosti: | sociální psychologie, psychologie osobnosti |
katedra / středisko (fakulta): |
Katedra pedagogické a školní psychologie (Pedagogická fakulta) Centrum pedagogického výzkumu (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2691 |
e-mail: |
Vzdělání
2021
Doc. UK Praha, PedF
2004 – 2008
Ph.D. UP Olomouc, FF
2004
PhDr. UP Olomouc, FF
1999 – 2004
Mgr. UP Olomouc, FF
Další vzdělávání, kurzy
15. 10. 2018 – 19. 10. 2018
Psychiatrická nemocnice Kroměříž, Sekce pro hypnózu České psychoterapeutické společnosti, garant kurzu: Profesor PhDr. Stanislav Kratochvíl, CSc., Kurz hypnózy pro lékaře a klinické psychology II.
9/2018 – 1/2019
Institut klinické psychologie, z.s., Praha, Certifikovaný kurz MMPI-2
9. 10. 2017 – 13. 10. 2017
Psychiatrická nemocnice Kroměříž, Sekce pro hypnózu České psychoterapeutické společnosti, garant kurzu: Profesor PhDr. Stanislav Kratochvíl, CSc., Kurz hypnózy pro lékaře a klinické psychology I.
3. 10. 2017
Testcentrum, Praha, Certifikovaný kurz MMPI-2
31. 7. 2017 – 18. 8. 2017
Hospital Universitario Reina Sofía, Španělsko, Kurz relaxačních technik
23. 5. 2017
Dům zahraničních služeb, Praha, Kurz programu CEEPUS
1. 5. 2017 – 26. 6. 2017
VŠE, Praha, Kurz Mindfulness
8. 12. 2016 – 11. 12. 2016
Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, Kurz forenzní psychologie
9/2016 – 10/2016
Universidad de Córdoba, Facultad de Ciencias de Educación, Španělsko, Trénink koučování pracovníků přístupem mindfulness I.
9/2015
Universidad de Córdoba, Facultad de Ciencias de Educación, Španělsko, Trénink koučování pracovníků přístupem mindfulness I.
9/2013
Universidad Católica de Valencia, Facultad de Psicología, Valencia, Španělsko, Trénink paměti pro manažery
2011
Universidad de Almería, Almería, Španělsko, Kognitivní psychologie a její aplikace při rozvoji zaměstnanců
2010
Universidad de la Laguna, Tenerife, Španělsko, Kognitivní trénink v praxi, Vedení zaměstnanců a interkulturní kontext
2009
Universidad de San Paulo, Zvyšování výkonnosti zaměstnanců v týmech, focus groups
2009
Universidad de la Laguna, Tenerife, Španělsko, Trénink emocí, focus groups
2008
Universidad de la Laguna, Tenerife, Španělsko, Kognitivní psychologie a zvládání stresu a úzkosti u zaměstnanců
26. 9. 2006 – 27. 9. 2006
Asociación Argentina de Análisis Existencial y Logoterapia, Seminář Klinická témata existenciální analýzy
1. 8. 2006 – 31. 7. 2007
Universidad de Congreso, Mendoza, Argentina, stipendijní pobyt v rámci doktorského studia
Zaměstnání, praxe
9/2013 – 1/2014
Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství, Katedra profesního a personálního rozvoje
2008 – dosud
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogické a školní psychologie odborný asistent, Erasmus koordinátor mezinárodních programů
2006 – 2008
Familia Zuccardi, vinařský závod, Mendoza, Argentina psycholog, personalista: tvorba systematických vzdělávacích a rozvojových programů, výběr zaměstnanců
2006 – 2007
Roční postgraduální studijní pobyt Universidad de Congreso, Mendoza, Argentina studium sociální psychologie a komunikace v nadnárodních společnostech
2005 – 2006
Střední škola hotelová a služeb Kroměříž psycholog: rozvojové programy pro studenty a zaměstnance školy
Odborné zaměření
Interkulturní psychologie
Sociální psychologie
Aspekty rozvoje zaměstnanců a výběru zaměstnanců (výuka probíhá v českém nebo ve španělském jazyce)
Členství v profesních organizacích, redakčních radách a poradních orgánech
2018 – dosud
člen redakční rady časopisu Revista de Innovación y Buenas Prácticas Docentes, Universidad de Córdoba, Córdoba ISSN 2531-1336
2010 – dosud
člen redakční rady časopisu Zdravotnícke štúdie, odborný časopis Fakulty zdravotníctva, Katolíckej univerzity v Ružomberku ISSN 1337-723X
2010 – 2013
člen redakční rady The New Educational Review
Působení v zahraničí
30. 10. 2016 – dosud
člen výzkumné skupiny Área de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Córdoba, Espa?a
6. 9. 2016 – dosud
člen výzkumné skupiny "SEJ-477Educación, diversidad y sociedad" (Junta de Andalucía), Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Córdoba, Espa?a
7/2006 – 7/2007
Lenguas del Mundo: personální a jazyková agentura, Mendoza, Argentina: Psychologická diagnostika a výběr zaměstnanců
7/2005 – 8/2011
Roco: Personální agentura, Mendoza, Argentina: Psychologická diagnostika a výběr zaměstnanců
Jazykové znalosti
Angličtina
B1
Španělština
C1
Slovenština
C2
Latina
B1
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Rudolfová Michaela | Resilience u učitelů 2. stupně základní školy | diplomová | |
Janečková Nicola | Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák | diplomová | 2022 |
Kořistková Natálie | Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ | diplomová | 2022 |
Krčmářová Adéla | Rozvoj resilience u žáků mladšího školního věku z neúplné rodiny z pohledu učitele | diplomová | 2022 |
Mikeszová Lenka | Resilience žáků 1. stupně ZŠ vychovávanými prarodiči pohledem učitelů | diplomová | 2022 |
Mokrá Pavlína | Resilience u dětí s obezitou z pohledu učitelů | diplomová | 2022 |
Rožnovská Tereza | Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ | diplomová | 2022 |
Stuchlíková Lucie | Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol | diplomová | 2022 |
Vavrošová Kateřina | Manipulace mezi učiteli v MŠ | diplomová | 2022 |
Literáková Nikola | Rozvoj resilience u učitelů 1. stupně pocházejících z problémových primárních rodin | diplomová | 2021 |
Rucká Zuzana | Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů | diplomová | 2021 |
Weissová Helena | Resilience učitelů 2. stupně ZŠ pracujících se žáky z problémového sociálního prostředí | diplomová | 2021 |
Aujezdská Lucie | Kyberšikana a její prevence ve školách | diplomová | 2020 |
Bdinková Dominika | Manipulace v partnerských vztazích | diplomová | 2020 |
Palátová Nikola | Protektivní faktory u dětí mladšího školního věku z dětských domovů pohledem učitelů. | diplomová | 2020 |
Plaskurová Kateřina | Manipulace v partnerských vztazích 2 (Případová studie manipulovaného muže) | diplomová | 2020 |
Rybar Jiří | Nadváha a obezita u žáků mladšího školního věku z pohledu pedagoga | diplomová | 2020 |
Šichtová Alena | Využití biblioterapie při zvládání zátěžových situací u žáků mladšího školního věku z pohledu učitele | diplomová | 2020 |
Čihánková Kristýna | Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ | diplomová | 2019 |
Mikulenková Veronika | Šikana na 1.stupni základní školy z pohledu učitelů. | diplomová | 2019 |
Pláteníková Nikola | Asertivní komunikace z pohledu učitele ZŠ | diplomová | 2019 |
Delinčáková Monika | Resilience u integrovaných dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií | diplomová | 2018 |
Dušičková Kristina | Střídavá péče a její dopad na školní úspěšnost dítěte na 1. stupni základní školy z pohledu učitele | diplomová | 2018 |
Guňková Hana | Problematika šikany na pedagozích 1. stupně základních škol (její prevence a náprava) | diplomová | 2018 |
Klusoňová Marie | Syndrom vyhoření u pedagogů | diplomová | 2018 |
Maternová Tereza | Sebehodnocení dětí z 1. stupně ZŠ s poruchou ADHD | diplomová | 2018 |
Nadažy Petra | Vliv rodiny na chování dětí ve škole z pohledu učitelů | diplomová | 2018 |
Barošová Silvie | Rozvod a jeho dopad na dítě na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů | diplomová | 2017 |
Bartková Ivana | Šikana na 1. stupni základních škol | diplomová | 2017 |
Hermanová Barbora | Motivace k učení u žáků 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů | diplomová | 2017 |
Kvarčáková Eliška | Prokrastinace u učitelů ZŠ | diplomová | 2017 |
Mužíková Lucie | Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele | diplomová | 2017 |
Pospíšilová Monika | Resilience u dětí mladšího školního věku z dysfunkčních rodin ve srovnání s dětmi vychovávanými funkční rodinou z pohledu učitelů | diplomová | 2017 |
Slaninová Kateřina | Syndrom vyhoření u učitelů | diplomová | 2017 |
Janků Kateřina | Vliv rodiny v zahraničí na rozvoj osobnosti dítěte | diplomová | 2016 |
Juřenová Veronika | Koučování dětí | diplomová | 2016 |
Kalousková Tereza | Koučování pro učitele | diplomová | 2016 |
Kamasová Barbora | Jak zvýšit oblíbenost žáků s ADHD v běžné ZŠ | diplomová | 2016 |
Kobzová Eva | Protektivní faktory u dětí mladšího školního věku | diplomová | 2016 |
Plšková Veronika | Psychologické aspekty komunikace na internetu | diplomová | 2016 |
Přibylová Radka | Koučování dětí z pohledu učitelů | diplomová | 2016 |
Putnová Olga | Rozvoj kreativity u dětí | diplomová | 2016 |
Snášelová Šárka | Protektivní faktory u učitelů | diplomová | 2016 |
Bílý Jaromír | Syndrom vyhoření u učitelů | diplomová | 2015 |
Dobešová Kateřina | Média a psychika dítěte | diplomová | 2015 |
Dostálová Nikola | Prokrastinace u VŠ studentů | diplomová | 2015 |
Trchalíková Lenka | Plánování budoucnosti studenty SŠ žijících v rodinách a v dětských domovech | diplomová | 2015 |
Tvardková Zuzana | Média a dítě na 1.stupni ZŠ | diplomová | 2015 |
Vavříčková Renata | Jak zvýšit oblíbenost u žáků s ADHD při běžné ZŠ | diplomová | 2014 |
Volná Gabriela | Protektivní faktory u dětí mladšího školního věku žijících v dětských domovech ve srovnání s dětmi mladšího školního věku pocházejících z funkčních rodin | diplomová | 2014 |
Bartošáková Petra | Partnerský život dětí z úplných a rozvedených rodin | diplomová | 2013 |
Drexlerová Monika | Rozvoj kreativity u žáků 1. stupně ZŠ | diplomová | 2013 |
Godulová Petra | Hodnotová orientace adolescentů majoritní a minoritní skupiny | diplomová | 2013 |
Lindovská Lucie | Poruchy příjmu potravy | diplomová | 2013 |
Podstufková Adéla | Náhled učitele na problémové chování žáků a strategie práce s nimi | diplomová | 2013 |
Krupová Monika | Percepce taneční činnosti dítětem | diplomová | 2012 |
Sontáková Klára | Náhled učitele na osobnost žáka s problémovým chováním dnes a v minulosti | diplomová | 2012 |
Střílková Hana | Rodinná výchova a chování dětí | diplomová | 2012 |
Válková Renáta | Média a utváření hodnotové orientace dítěte | diplomová | 2012 |
Bukáček Lubomír | Mediální obraz fotbalových chuligánů v ČR | diplomová | 2011 |
Schmejkalová Ivana | Jaké jsou dnešní děti? - pohled z hlediska rodičů | diplomová | 2009 |
Franczyk Daniel | Dlouhodobá šikana na pracovišti a její vliv na oběť | bakalářská | 2022 |
Königová Kristýna | Problematika obezity dětí staršího školního věku z pohledu učitelů | bakalářská | 2022 |
Labajová Ester | Rozvoj resilience u učitelek mateřských škol s předešlou změnou kariérního zaměření | bakalářská | 2022 |
Čichoňová Sylvie | Protektivní faktory resilience u dětí z neúplných rodin z pohledu rodiče | bakalářská | 2021 |
Krupová Kateřina | Pojetí smrti u dětí předškolního věku | bakalářská | 2021 |
Brezňáková Beáta | Proč máme strach ze smrti | bakalářská | 2020 |
Žišková Kateřina | Zátěžové situace v partnerském vztahu | bakalářská | 2020 |
Chřibek Filip | Kamerový systém v obci/ městě a vnímaná změna chování žáků z pohledu učitelů | bakalářská | 2019 |
Kociánová Nikola | Kritické momenty v pohádkách očima dětí předškolního věku | bakalářská | 2019 |
Vavrošová Kateřina | Uplatnění asertivity v komunikaci učitelů mateřských škol | bakalářská | 2019 |
Weissová Helena | Asertivní chování u učitelů prvního stupně | bakalářská | 2019 |
Jarolímová Veronika | Syndrom vyhoření u učitelské profese | bakalářská | 2018 |
Placková Věra | Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků na 1. stupni ZŠ | bakalářská | 2018 |
Plaskurová Kateřina | Manipulace v partnerských vztazích. | bakalářská | 2018 |
Hrubešová Sabina | Pohádky, jejich význam a oblíbenost specifických forem interpretací | bakalářská | 2017 |
Kozelská Monika | Přínos introvertního dítěte ve společnosti | bakalářská | 2017 |
Němčíková Tereza | Pohádka v životě předškolního dítěte | bakalářská | 2017 |
Štrbová Petra | Pohádky, jejich význam v dětství a oblíbenost specifických forem interpretací | bakalářská | 2017 |
Veselský Denis | Autokoučink versus intuitivní motivační techniky při studiu vysoké školy | bakalářská | 2017 |
Kohoutková Šárka | Rozdíly ve výchově děti mezi národními kulturami | bakalářská | 2016 |
Ferbarová Lucie | Prevence a možnosti zvládání konfliktů v kolektivu na pracovišti | bakalářská | 2015 |
Korabečná Eva | Stres u dětí v mateřských školách a jeho zvládání | bakalářská | 2015 |
Paschková Alžběta | Šikana na základní škole | bakalářská | 2015 |
Babišová Adriena | Stres a učitelky mateřských škol | bakalářská | 2013 |
Kužel Milan | Způsoby využívání volného času žáků druhého stupně základních škol. | bakalářská | 2013 |
Mlčochová Barbora | Multikulturalita v předškolním věku | bakalářská | 2012 |
Dunková Marie | Vliv rodinné výchovy na osobnostní rozvoj dítěte | bakalářská | 2011 |
Grossová Romana | Rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku v České Republice a v Anglii | bakalářská | 2011 |
Motyková Michaela | Agresivita v předškolním věku dítěte a způsoby jeho řešení | bakalářská | 2011 |
Havrlantová Veronika | Zátěžové situace a psychika dítěte | bakalářská | 2010 |
Kičmerová Simona | Specifické rodiny a dítě | bakalářská | 2010 |
Korcová Stanislava | Média a psychika dítěte/žáka | bakalářská | 2010 |
Životní koučování a sebekoučování | |
---|---|
Hlavní řešitel | doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D. |
Období | 1/2016 - 12/2016 |
Poskytovatel | Rozvojové programy MŠMT |
Stav | ukončený |
Interkulturná štúdia osobnostnej odolnosti a sociálnej obratnosti (s tendenciou uplatniť výsledky v dalšom vedení a usmerňovaní pedagogických pracovníkov) | |
---|---|
Hlavní řešitel | doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D. |
Období | 1/2009 - 12/2009 |
Poskytovatel | Pedagogická fakulta |
Stav | ukončený |