OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra speciální pedagogiky
Iva Klugová
titul, jméno, příjmení: | Mgr. Iva Klugová, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 527, budova SA |
funkce: | |
obor činnosti: | specifické poruchy učení a chování, logopedie, logopedická intervence, speciální pedagogika |
katedra / středisko (fakulta): | Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2729 |
e-mail: |
Nenalezen žádný záznam.
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Bednarzová Vendula | Logopedická péče v dětském domově | diplomová | 2022 |
Kadlíčková Radka | Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí | diplomová | 2022 |
Daňková Iveta | Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ | diplomová | 2021 |
Halatová Jana | Programy protidrogové prevence ve výchovných ústavech | diplomová | 2021 |
Klímková Jana | Prevence specifických poruch učení v mateřské škole s využitím hudebních činností | diplomová | 2021 |
Kubíková Anna | Problematika kyberšikany u žáků na 1. a 2. stupni základních škol | diplomová | 2021 |
Obšilová Kateřina | Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ | diplomová | 2021 |
Pačutová Elena | Korektivní přístupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování | diplomová | 2021 |
Palacká Anna | Informovanost rodičů o syndromu ADHD | diplomová | 2021 |
Stará Lada | Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání | diplomová | 2021 |
Onderková Petra | Hodnotové orientace žáků majoritní společnosti a sociálně vyloučených romských žáků 2. stupně základních škol | diplomová | 2020 |
Pokorná Nikol | Žák s narušenou komunikační schopností v inkluzivním vzdělávání | diplomová | 2020 |
Havlásková Lenka | Podpora žáka s ADHD na prvním stupni základní školy | bakalářská | 2022 |
Kejdanová Daniela | Specifika předškolní přípravy dítěte s poruchou ADHD na Frýdecko-Místecku | bakalářská | 2022 |
Lazecká Romana | Logopedická prevence ve školní družině | bakalářská | 2022 |
Maďová Eliška | Speciálně pedagogické přístupy k dětem s etopedickými problémy v dětském domově | bakalářská | 2022 |
Palkovská Alena | Inkluze předškolního dítěte s ADHD syndromem a Aspergerovým syndromem | bakalářská | 2022 |
Sedláková Eva | Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. | bakalářská | 2022 |
Seidlerová Kristýna | Leváctví a diagnostika laterality v mateřských školách na Ostravsku | bakalářská | 2022 |
Silná Markéta | Logopedická intervence u osob po ischemické cévní mozkové příhodě | bakalářská | 2022 |
Stuchlíková Táňa | Role asistenta pedagoga při rozvoji jemné motoriky u dětí s ADHD | bakalářská | 2022 |
Šindlářová Martina | Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku | bakalářská | 2022 |
Večerková Alice | Stimulace rozvoje řeči u dětí v předškolním věku | bakalářská | 2022 |
Bystroňová Valerie | Faktory ovlivňující vznik drogové závislosti mladistvých | bakalářská | 2021 |
Červenková Veronika | Začlenění dítěte s Aspergerovým syndromem do dětské skupiny | bakalářská | 2021 |
Kalužová Natálie | Plán logopedické prevence u dětí předškolního věku v mateřské škole na Opavsku | bakalářská | 2021 |
Krejčí Eliška | Rozdíly v předškolní přípravě v mateřské škole u dětí s pravostrannou a levostrannou lateralitou | bakalářská | 2021 |
Křivánková Věra | Komunikační schopnosti předškoních dětí z pohledu pedagoga na Bruntálsku. | bakalářská | 2021 |
Liberdová Monika | Volnočasové aktivity jako prevence rizikového chování dětí předškolního věku | bakalářská | 2021 |
Lubeníková Lenka | Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole | bakalářská | 2021 |
Popelková Lucie | Logopedická péče o děti s narušenou komunikační schopností v běžné MŠ v Ostravě-Jih | bakalářská | 2021 |
Salvová Eva | Vzdělávání dítěte s diagnózou Rettův syndrom v běžné mateřské škole | bakalářská | 2021 |
Solanská Petra | Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy | bakalářská | 2021 |
Sulanová Jitka | Leváctví u dětí předškolního věku | bakalářská | 2021 |
Sýkora Daniel | Výchova a vzdělávání jedince s poruchou pozornosti a hyperaktivitou | bakalářská | 2021 |
Špinlerová Barbora | Speciálně-pedagogické přístupy pracovníků v diagnostickém ústavu | bakalářská | 2021 |
Štensová Kateřina | Inkluze dětí s jiným mateřským jazykem do běžné MŠ na Ostravsku | bakalářská | 2021 |
Vašek Miroslav | Přístupy k výuce české mluvnice u žáků se specifickou poruchou chování na 2. stupni ZŠ | bakalářská | 2021 |
Bláhová Markéta | Úroveň informovanosti učitelek MŠ o diagnóze ADHD a práce s těmito dětmi. | bakalářská | 2020 |
Hankusová Tereza | Prevence rizikových projevů chování u dětí předškolního věku | bakalářská | 2020 |
Hrankayová Lucie | Prevence SPU v předškolním věku | bakalářská | 2020 |
Paprskářová Lucie | Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením | bakalářská | 2020 |
Pokorná Veronika | Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině | bakalářská | 2020 |
Velartová Martina | Vadné držení těla u dětí s ADHD syndromem | bakalářská | 2020 |
Zárubová Lenka | Komparace klimatu inkluzivních a neinkluzivních tříd | bakalářská | 2020 |
Janošová Markéta | Dítě s poruchou autistického spektra v běžné MŠ | bakalářská | 2019 |
Labajová Ráchel | Kvalita předškolního bilingvního vzdělávání v Moravskoslezském kraji. | bakalářská | 2019 |
Potočková Daniela | Grafomotorické návyky dětí předškolního věku v edukačním procesu | bakalářská | 2019 |
Šindlerová Markéta | Rozdíly mezi děvčaty a chlapci v připravenosti na základní vzdělávání v mikroregionu jižní Valašsko | bakalářská | 2019 |
Babičová Karolína | Rozdíly v přístupech pedagogů k nadaným dětem v mateřské škole | bakalářská | 2017 |
Zavadilová Aneta | Děti v mateřské škole s odloženou povinnou školní docházkou | bakalářská | 2017 |
Zogatová Sára | Vady řeči u dětí s odloženou školní docházkou | bakalářská | 2017 |
Kaletová Vladimíra | Rodičovská nominace dětí a žáků nadaných v mateřských školách a v základních školách | bakalářská | 2014 |
Kuchařová Petra | Práce učitele s nadanými dětmi a žáky v mateřských školách a v základních školách | bakalářská | 2014 |
Strakošová Petra | Pedagogická nominace dětí a žáků nadaných v mateřských školách a v základních školách | bakalářská | 2014 |
Černínová Petra | Práce s nadaným žákem v 1. třídě základní školy | bakalářská | 2013 |
Juhászová Radka | Metody a formy práce s nadanými dětmi v mateřských školách | bakalářská | 2013 |
Nenalezen žádný záznam.