OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra speciální pedagogiky
Daniela Kilduff
titul, jméno, příjmení:
Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
SA 527, budova SA
funkce:
obor činnosti:
oftalmopedie, logopedie, psychopedie, SPU, SPCH, PAS, speciální pedagogika, inkluzivní vzdělávání
katedra / středisko (fakulta):
telefon, mobil:
Nenalezen žádný záznam.
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Daniela Kilduff, Mgr. Martina Paličková, Mgr. Markéta Sýkorová
Rok: 2020
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2018, Journal of Exceptional People
článek v odborném periodiku
Daniela Kilduff, Anna Kohutová
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2017
působení v zahraničí
Rok: 2017
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2023
stať ve sborníku
Karin Fodorová, Daniela Kilduff, Jana Navrátilová, Lucie Mertová, Katarína Michalková, Sandra Navrátilová ... další autoři
Rok: 2022, Polypress s.r.o.
odborná kniha
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Daniela Kilduff, Mgr. Martina Paličková, Mgr. Markéta Sýkorová
Rok: 2020
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2019
působení v zahraničí
Rok: 2019
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2019
působení v zahraničí
Rok: 2019
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2018, Journal of Exceptional People
článek v odborném periodiku
Rok: 2018
působení v zahraničí
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2017
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Daniela Kilduff, Anna Kohutová
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2017
působení v zahraničí
Rok: 2017
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Nenalezen žádný záznam.
Zkratka
Název předmětu
KPETE
MSLOG
SNOFT
SOFTA
SPETE
WNOFT
6PETE
66ETE
88OPN
Autor
Název práce
Typ
Rok
Hřivnacká Kateřina
Komunikace v inkluzivní třídě
diplomová
Kaszová Veronika
Přístupy učitelů k začlenění žáka s ADHD do kolektivu třídy
diplomová
Šenková Petra
Postoje učitelů 1. stupně základní školy ke vzdělávání v inkluzivní třídě
diplomová
Tatýrková Izabela
Využití tyflografiky k inkluzi osob s těžkým zrakovým postižením
diplomová
Cieslarová Pavla
Vzdělávání dětí a žáků s elektivním mutismem
diplomová
2024
Křížová Blanka
Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií
diplomová
2024
Socha Kolibová Veronika
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
diplomová
2024
Filipková Veronika
Logopedická prevence ve třídách samostatně zřízených pro děti s narušenou komunikační schopností
diplomová
2023
Gavlasová Jana
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v základní škole
diplomová
2023
Jedináková Klára
Inkluze žáka s koktavostí v základní škole
diplomová
2023
Krečmerová Petra
Komunikace zdravotních sester s osobami se zdravotním postižením
diplomová
2023
Kubesová Lenka
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení v ZŠ
diplomová
2023
Mrozovská Lucie
Podpora žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga
diplomová
2023
Šveřepová Jana
Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy
diplomová
2023
Trybučková Anna
Inkluzivní vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií
diplomová
2023
Bambulová Kateřina
Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání
diplomová
2022
Gajdová Kristýna
Analýza jazykových schopností u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
diplomová
2022
Janků Denisa
Školní připravenost dětí v oblasti komunikačních kompetencí
diplomová
2022
Macková Tereza
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
diplomová
2022
Malinová Sabina
Možnosti využití metody Meira Schneidera u dětí s poruchami binokulárního vidění v MŠ
diplomová
2022
Matuszyńská Karolina
Prevence školní neúspěšnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
diplomová
2022
Rýparová Denisa
Aspekty distanční výuky z důvodu pandemie u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
diplomová
2022
Samková Adéla
Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností
diplomová
2022
Smísitelová Markéta
Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání
diplomová
2022
Bridziková Jana
Analýza efektu facilitace propriocepce a centrace kloubů na děti s poruchami učení
diplomová
2021
Huštan Radek
Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
diplomová
2021
Šerá Kateřina
Zkušenosti nevidomých osob s rodičovstvím
diplomová
2021
Valášková Ivana
Rozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání
diplomová
2021
Konečná Zuzana
Analýza způsobu realizace logopedické prevence ve Waldorfské základní a mateřské škole
diplomová
2019
Cásková Klára
Retrospektivní pohled na vývoj komunikační schopnosti u jedince s SPU
bakalářská
Harazinová Markéta
Neuro-vývojová stimulace u dětí předškolního věku s projevy ADHD
bakalářská
Morcinková Michaela
Pojetí logopedické prevence z pohledu učitelů MŠ
bakalářská
Potůčková Terezie
Výuka českého jazyka u žáka s vývojovou dysfázií v ZŠ
bakalářská
Wawrzyczek Adéla
Podpora začlenění dítěte s ADHD do kolektivu v MŠ z pohledu učitelů
bakalářská
Klimčíková Zita
Kompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠ
bakalářská
2023
Růžičková Lucie
Zkušenosti s poradenstvím z pohledu rodiny dítěte se zrakovým postižením
bakalářská
2023
Čemanová Karolína
Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence
bakalářská
2022
Kučaj Ondřej
Zvláštnosti ve vývoji řeči dítěte s vývojovou dysfázií
bakalářská
2022
Molková Pavlína
Využití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního vidění
bakalářská
2022
Pilchovská Adéla
Prevence verbalismu u dětí se zrakovým postižením
bakalářská
2022
Dostálová Gabriela
Význam říkadel v předškolní logopedické prevenci
bakalářská
2021
Mrozovská Lucie
Rozvoj komunikačních kompetencí dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
bakalářská
2021
Sobková Lucie
Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku
bakalářská
2021
Stroupková Karolína
Dvojjazyčná česko-anglická výchova dětí
bakalářská
2021
Bednarzová Vendula
Analýza spokojenosti osob s nevidomostí s kompenzačními pomůckami
bakalářská
2020
Blinková Dominika
Spolupráce rodiny a školy při realizaci logopedické prevence
bakalářská
2020
Bogumská Adéla
Specifika vývoje dítěte se zrakovým postižením v raném věku
bakalářská
2020
Čmielová Veronika
Proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením
bakalářská
2020
Macková Tereza
Efektivita reedukace zraku u dítěte s poruchou binokulárního vidění
bakalářská
2020
Malinová Sabina
Možnosti využití volného času u dětí s poruchami binokulárního vidění
bakalářská
2020
Marčáková Radka
Komparace uzpůsobení prostředí mateřských škol speciálním potřebám dětí se zrakovým postižením
bakalářská
2020
Rýparová Denisa
Specifika školní zralosti a připravenosti dětí se zrakovým postižením
bakalářská
2020
Samková Adéla
Používání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
bakalářská
2020
Šimčíková Alice
Komparace uzpůsobení prostředí základních škol speciálním potřebám žáků se zrakovým postižením
bakalářská
2020
Wankeová Darina
Specifika výchovy a vzdělávání dvouletých dětí v předškolním věku
bakalářská
2020
Bromek Claudia
Současná nabídka her a hraček využitelných v logopedii předškolního věku
bakalářská
2019
Marťáková Kateřina
Příležitosti a výzvy v práci logopedického asistenta v mateřské škole
bakalářská
2019
Zaorálková Simona
Současná nabídka her a hraček využitelných v oftalmopedii předškolního věku
bakalářská
2019
Vaňková Karolína
Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy
bakalářská
2018
Nenalezen žádný záznam.