Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Show cookie utilization selection

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra speciální pedagogiky

Daniela Kilduff


titul, jméno, příjmení:Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 527, budova SA
funkce:
obor činnosti:oftalmopedie, logopedie, logopedická intervence, speciálně pedagogická diagnostika, speciální pedagogika
katedra / středisko (fakulta): Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil:
e-mail:



Nenalezen žádný záznam.



Možnosti využití barefoot obuvi v edukaci osob s těžkým zrakovým postižením
Daniela Kilduff
Rok: 2021
stať ve sborníku

Preventative Care in Communication Sciences and Disordes with Preschool Children and Difficulties in its Impementation from the Point of View of Teachers in Kindergartens
Karin Fodorová, Daniela Kilduff
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Metodika práce s žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním vzdělávání
Daniela Kilduff, Mgr. Martina Paličková, Mgr. Markéta Sýkorová
Rok: 2020
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Inclusive Education and Support of Pupils with Speech and Language Impairments at Primary School
Daniela Kilduff
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

The Awareness and Visual Diagnosis of Women wih Severe Visual Impairment as a Main Factor in the Choice of Delivery Methods in Childbirth
Daniela Kilduff
Rok: 2018, Journal of Exceptional People
článek v odborném periodiku

Specifika přípravy žen s těžkým zrakovým postižením k porodu a jeho možné způsoby realizace
Daniela Kilduff, Anna Kohutová
Rok: 2017
stať ve sborníku

University of Tartu, Estonia
Daniela Kilduff
Rok: 2017
působení v zahraničí

Základy oftalmopedie
Daniela Kilduff, Hana Novohradská
Rok: 2017
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Zvyšování kompetencí učitelů mateřské školy v logopedické prevenci u dětí předškolního věku pro jejich využití v mateřské škole
Karin Fodorová, Daniela Kilduff, Jana Navrátilová, Lucie Mertová, Katarína Michalková, Sandra Navrátilová ... další autoři
Rok: 2022, Polypress s.r.o.
odborná kniha

Možnosti využití barefoot obuvi v edukaci osob s těžkým zrakovým postižením
Daniela Kilduff
Rok: 2021
stať ve sborníku

Preventative Care in Communication Sciences and Disordes with Preschool Children and Difficulties in its Impementation from the Point of View of Teachers in Kindergartens
Karin Fodorová, Daniela Kilduff
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Metodika práce s žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním vzdělávání
Daniela Kilduff, Mgr. Martina Paličková, Mgr. Markéta Sýkorová
Rok: 2020
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Práce se žáky s SVP z bilingvního prostředí. Práce s rodinami cizinců
Daniela Kilduff
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu

Příklady dobré praxe - inkluzivní vzdělávání žáků s NKS. Příklady dobré praxe - metodika práce se žáky s NKS
Daniela Kilduff
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu

Selected specifics of speech therapy for children with visual impairments or blindness
Daniela Kilduff
Rok: 2020
stať ve sborníku

University of Alméria, Spain
Daniela Kilduff
Rok: 2019
působení v zahraničí

Vybrané druhy narušené komunikační schopnosti u žáků v inkluzivním vzdělávání
Daniela Kilduff
Rok: 2019
uspořádání konference, workshopu

zahraniční stáž v inkluzivních školách - projekt OPVV Vytvoření sítě inkluzivních škol v Moravskoslezském a Zlínském kraji
Daniela Kilduff
Rok: 2019
působení v zahraničí

Žák s vývojovou dysfázií v inkluzivním vzdělávání
Daniela Kilduff
Rok: 2019
uspořádání konference, workshopu

Inclusive Education and Support of Pupils with Speech and Language Impairments at Primary School
Daniela Kilduff
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

The Awareness and Visual Diagnosis of Women wih Severe Visual Impairment as a Main Factor in the Choice of Delivery Methods in Childbirth
Daniela Kilduff
Rok: 2018, Journal of Exceptional People
článek v odborném periodiku

University of Huelva, Spain
Daniela Kilduff
Rok: 2018
působení v zahraničí

Žáci s narušenou komunikační schopností v inkluzivním vzdělávání
Daniela Kilduff
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Specifika přípravy žen s těžkým zrakovým postižením k porodu a jeho možné způsoby realizace
Daniela Kilduff
Rok: 2017
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Specifika přípravy žen s těžkým zrakovým postižením k porodu a jeho možné způsoby realizace
Daniela Kilduff, Anna Kohutová
Rok: 2017
stať ve sborníku

University of Tartu, Estonia
Daniela Kilduff
Rok: 2017
působení v zahraničí

Základy oftalmopedie
Daniela Kilduff, Hana Novohradská
Rok: 2017
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



AutorNázev práceTypRok
Bambulová KateřinaLogopedická prevence dětí v předškolním vzdělávánídiplomová 2022 
Čemová SabinaMožnosti využití metody Meira Schneidera u dětí s poruchami binokulárního vidění v MŠdiplomová 2022 
Gajdová KristýnaAnalýza jazykových schopností u dětí předškolního věku s vývojovou dysfáziídiplomová 2022 
Janků DenisaŠkolní připravenost dětí v oblasti komunikačních kompetencídiplomová 2022 
Macková TerezaKomunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psanídiplomová 2022 
Matuszyńská KarolinaPrevence školní neúspěšnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věkudiplomová 2022 
Rýparová DenisaAspekty distanční výuky z důvodu pandemie u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelůdiplomová 2022 
Samková AdélaDopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopnostídiplomová 2022 
Smísitelová MarkétaOrientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávánídiplomová 2022 
Bridziková JanaAnalýza efektu facilitace propriocepce a centrace kloubů na děti s poruchami učenídiplomová 2021 
Huštan RadekRetrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postiženímdiplomová 2021 
Šerá KateřinaZkušenosti nevidomých osob s  rodičovstvímdiplomová 2021 
Valášková IvanaRozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávánídiplomová 2021 
Konečná ZuzanaAnalýza způsobu realizace logopedické prevence ve Waldorfské základní a mateřské školediplomová 2019 
Klimčíková ZitaKompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠbakalářská  
Čemanová KarolínaInovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevencebakalářská 2022 
Kučaj OndřejZvláštnosti ve vývoji řeči dítěte s vývojovou dysfáziíbakalářská 2022 
Molková PavlínaVyužití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního viděníbakalářská 2022 
Pilchovská AdélaPrevence verbalismu u dětí se zrakovým postiženímbakalářská 2022 
Dostálová GabrielaVýznam říkadel v předškolní logopedické prevencibakalářská 2021 
Mrozovská LucieRozvoj komunikačních kompetencí dětí se zrakovým postižením v předškolním věkubakalářská 2021 
Sobková LucieMotorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věkubakalářská 2021 
Stroupková KarolínaDvojjazyčná česko-anglická výchova dětíbakalářská 2021 
Bednarzová VendulaAnalýza spokojenosti osob s nevidomostí s kompenzačními pomůckamibakalářská 2020 
Blinková DominikaSpolupráce rodiny a školy při realizaci logopedické prevencebakalářská 2020 
Bogumská AdélaSpecifika vývoje dítěte se zrakovým postižením v raném věkubakalářská 2020 
Čemová SabinaMožnosti využití volného času u dětí s poruchami binokulárního viděníbakalářská 2020 
Čmielová VeronikaProces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postiženímbakalářská 2020 
Macková TerezaEfektivita reedukace zraku u dítěte s poruchou binokulárního viděníbakalářská 2020 
Marčáková RadkaKomparace uzpůsobení prostředí mateřských škol speciálním potřebám dětí se zrakovým postiženímbakalářská 2020 
Rýparová DenisaSpecifika školní zralosti a připravenosti dětí se zrakovým postiženímbakalářská 2020 
Samková AdélaPoužívání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postiženímbakalářská 2020 
Šimčíková AliceKomparace uzpůsobení prostředí základních škol speciálním potřebám žáků se zrakovým postiženímbakalářská 2020 
Wankeová DarinaSpecifika výchovy a vzdělávání dvouletých dětí v předškolním věkubakalářská 2020 
Bromek ClaudiaSoučasná nabídka her a hraček využitelných v logopedii předškolního věkubakalářská 2019 
Marťáková KateřinaPříležitosti a výzvy v práci logopedického asistenta v mateřské školebakalářská 2019 
Zaorálková SimonaSoučasná nabídka her a hraček využitelných v oftalmopedii předškolního věkubakalářská 2019 
Vaňková KarolínaKvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školybakalářská 2018 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
instagram
twitter
TikTok
rss
social hub