Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií > Studium a přijímací řízení > Doktorské studium

Ostravská univerzita

Tematické okruhy disertačních prací pro doktorský studijní obor Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

  • Distribuované aplikace ve výuce
  • eLearning ve výuce cizích jazyků
  • Implementace specifických numerických algoritmů
  • Implicitní pojetí vyučování u tvůrců eLearningového prostředí
  • Informační a komunikační kompetence učitele
  • Informační a komunikační technologie jako nástroj měření přidané hodnoty vzdělávání
  • Informační a komunikační technologie v procesu pedagogického hodnocení
  • Informační technologie ve vazbě na socioekonomické vztahy
  • Informatika ve školském managementu
  • Informatika ve výuce přírodovědných disciplín
  • Komunikace mezi různými prostředími interaktivní geometrie a standard XML
  • Logické úlohy řešené s využitím teorie grafů
  • Metodologie a aplikace eLearningu
  • Místo objektově orientované perspektivy ve výuce programování na středních a základních školách
  • Možnosti výuky informatiky formou distančního vzdělávání
  • Multimediální simulační programy pro podporu výuky technicky zaměřených oborů
  • Multimediální vzdělávací programy
  • Nástroje umělé inteligence ve výuce
  • Nové přístupy k použití počítačové techniky pro zrakově postižené (slabozraké i nevidomé)
  • Objektově orientovaná analýza a návrh ve výuce
  • Orientace školáka v informačním prostoru
  • Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí eLearningu
  • Portálová řešení eLearningu
  • Problematika vizualizace a přenositelnosti grafických objektů
  • Projekty ve vzdělávání informatiky
  • Role počítače ve vzdělávání z pohledu gender studies
  • Simulace přírodních dějů
  • Sociálně-psychologické aspekty eLearningu
  • Specifické aspekty výuky programátorských dovedností
  • Spolupráce vyučujícího matematiky s vyučujícím informatiky na SŠ
  • Systém hodnocení výsledků studia na střední škole
  • Školní vzdělávací programy ve vzdělávací oblasti ICT, komparativní analýza
  • Tvorba kurikula pro výuku ICT na zvoleném stupni školy
  • Tvorba multimediálních podpor výuky netechnicky zaměřených oborů
  • Tvorba nelineárního výukového textu v prostředí ICT
  • Úloha vzdělávacích technologií ve výuce na základní a střední škole
  • Užitá počítačová grafika v procesu vyučování specifických předmětů na univerzitách a vysokých školách
  • Virtuální univerzita
  • Východiska a technické zázemí eLearningu
  • Výuka diskrétní matematiky v eLearningovém prostředí
  • Výuka geometrie s využitím open source a free software
  • Využití aplikací Flash a Excel s jejich skriptovacími jazyky v oblasti výuky matematiky
  • Využití matematického softwaru při výuce matematiky a následném testování znalostí
  • Využití počítačové simulace ve výuce zvoleného oboru
  • Využití simulací a modelování ve výuce fyziky
  • Využití teorie konečných automatů a formálních jazyků pro zpracování genetické informace člověka
  • Využití výpočetní techniky a multimediálních systémů pro výuku pravděpodobnosti a statistiky
  • XML jako standardní prostředek komunikace ve výuce
  • Základní problémy realizace eLearningu na střední škole

Zveřejněno / aktualizováno: 01. 04. 2017

facebook
rss
social hub