OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta
Daniela Kilduff
titul, jméno, příjmení: | Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 527, budova SA |
funkce: | |
obor činnosti: | oftalmopedie, logopedie, logopedická intervence, speciálně pedagogická diagnostika, speciální pedagogika |
katedra / středisko (fakulta): | Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | |
e-mail: |
Nenalezen žádný záznam.
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Gajdová Kristýna | Analýza jazykových schopností u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií | diplomová | |
Bambulová Kateřina | Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání | diplomová | 2022 |
Čemová Sabina | Možnosti využití metody Meira Schneidera u dětí s poruchami binokulárního vidění v MŠ | diplomová | 2022 |
Janků Denisa | Školní připravenost dětí v oblasti komunikačních kompetencí | diplomová | 2022 |
Macková Tereza | Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní | diplomová | 2022 |
Matuszyńská Karolina | Prevence školní neúspěšnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku | diplomová | 2022 |
Rýparová Denisa | Aspekty distanční výuky z důvodu pandemie u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů | diplomová | 2022 |
Samková Adéla | Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností | diplomová | 2022 |
Smísitelová Markéta | Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání | diplomová | 2022 |
Bridziková Jana | Analýza efektu facilitace propriocepce a centrace kloubů na děti s poruchami učení | diplomová | 2021 |
Huštan Radek | Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením | diplomová | 2021 |
Šerá Kateřina | Zkušenosti nevidomých osob s rodičovstvím | diplomová | 2021 |
Valášková Ivana | Rozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání | diplomová | 2021 |
Konečná Zuzana | Analýza způsobu realizace logopedické prevence ve Waldorfské základní a mateřské škole | diplomová | 2019 |
Klimčíková Zita | Kompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠ | bakalářská | |
Kučaj Ondřej | Zvláštnosti ve vývoji řeči dítěte s vývojovou dysfázií | bakalářská | |
Čemanová Karolína | Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence | bakalářská | 2022 |
Molková Pavlína | Využití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního vidění | bakalářská | 2022 |
Pilchovská Adéla | Prevence verbalismu u dětí se zrakovým postižením | bakalářská | 2022 |
Dostálová Gabriela | Význam říkadel v předškolní logopedické prevenci | bakalářská | 2021 |
Mrozovská Lucie | Rozvoj komunikačních kompetencí dětí se zrakovým postižením v předškolním věku | bakalářská | 2021 |
Sobková Lucie | Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku | bakalářská | 2021 |
Stroupková Karolína | Dvojjazyčná česko-anglická výchova dětí | bakalářská | 2021 |
Bednarzová Vendula | Analýza spokojenosti osob s nevidomostí s kompenzačními pomůckami | bakalářská | 2020 |
Blinková Dominika | Spolupráce rodiny a školy při realizaci logopedické prevence | bakalářská | 2020 |
Bogumská Adéla | Specifika vývoje dítěte se zrakovým postižením v raném věku | bakalářská | 2020 |
Čemová Sabina | Možnosti využití volného času u dětí s poruchami binokulárního vidění | bakalářská | 2020 |
Čmielová Veronika | Proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením | bakalářská | 2020 |
Macková Tereza | Efektivita reedukace zraku u dítěte s poruchou binokulárního vidění | bakalářská | 2020 |
Marčáková Radka | Komparace uzpůsobení prostředí mateřských škol speciálním potřebám dětí se zrakovým postižením | bakalářská | 2020 |
Rýparová Denisa | Specifika školní zralosti a připravenosti dětí se zrakovým postižením | bakalářská | 2020 |
Samková Adéla | Používání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postižením | bakalářská | 2020 |
Šimčíková Alice | Komparace uzpůsobení prostředí základních škol speciálním potřebám žáků se zrakovým postižením | bakalářská | 2020 |
Wankeová Darina | Specifika výchovy a vzdělávání dvouletých dětí v předškolním věku | bakalářská | 2020 |
Bromek Claudia | Současná nabídka her a hraček využitelných v logopedii předškolního věku | bakalářská | 2019 |
Marťáková Kateřina | Příležitosti a výzvy v práci logopedického asistenta v mateřské škole | bakalářská | 2019 |
Zaorálková Simona | Současná nabídka her a hraček využitelných v oftalmopedii předškolního věku | bakalářská | 2019 |
Vaňková Karolína | Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy | bakalářská | 2018 |
Nenalezen žádný záznam.