OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra pedagogiky a andragogiky
Iva Červenková
titul, jméno, příjmení:
Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
SA 301, budova SA
funkce:
vedoucí KPD, tajemnické záležitosti, garantka praxí
obor činnosti:
obecná didaktika, kurikulum, strategie výuky, pedeutologie, praxe
katedra / středisko (fakulta):
telefon, mobil:
553 46 2717
Nenalezen žádný záznam.
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2023
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2023, The New Educational Review
článek v odborném periodiku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Analysis of Cardinal-Variables’ Dependences Regarding Models’ Structures in Applied Research of PISA
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022, Education Sciences
článek v odborném periodiku
Rok: 2022, Education Sciences
článek v odborném periodiku
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2021
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021, Pedagogika
článek v odborném periodiku
Rok: 2020
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2020
ediční a redakční práce
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019, The New Educational Review
článek v odborném periodiku
Rok: 2019, The New Educational Review
článek v odborném periodiku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2019, IARTEM E-Journal
článek v odborném periodiku
Rok: 2019
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2019
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2019, Studia paedagogica
článek v odborném periodiku
Rok: 2019, Studia paedagogica
článek v odborném periodiku
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2018, University of Ostrava
kapitola v odborné knize
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2018
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2017
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Iva Červenková, Zuzana Sikorová, Martin Malčík
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2016, Ostravská univerzita
kapitola v odborné knize
Rok: 2016
ediční a redakční práce
Rok: 2016, PdF Ostravská univerzita
odborná kniha
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Iva Červenková, Miroslava Miklošíková, Martin Malčík
Rok: 2015
stať ve sborníku
Zuzana Sikorová, Mike Horsley, Iva Červenková
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Iva Červenková, Zuzana Sikorová, Martin Malčík
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Iva Červenková, Martin Malčík
Rok: 2014, Ostravská univerzita
kapitola v odborné knize
Rok: 2014
stať ve sborníku
Rok: 2014
ediční a redakční práce
Rok: 2014
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2014
nahrávky vydané na hudebních nosičích nebo natočené
Rok: 2014
stať ve sborníku
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2014, New Educational Review
článek v odborném periodiku
Rok: 2014
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2014
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2013
stať ve sborníku
Rok: 2013
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Zuzana Sikorová, Iva Červenková, Martina Rozsypalová, Hana Cisovská, Hana Kubíčková, Alena Seberová, Taťána Göbelová ... další autoři
Rok: 2013
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2013
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2013
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2012
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2011
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2011
stať ve sborníku
Rok: 2011
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2010
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2010
stať ve sborníku
Rok: 2010
stať ve sborníku
Rok: 2010, PdF
odborná kniha
Rok: 2009
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2009
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2009
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2009
stať ve sborníku
Rok: 2008
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2008
Rok: 2008
Užívání učebnic a jiných textových materiálů v činnostech žáků na 2. stupni ZŠ jako výzkumný problém
Rok: 2008
stať ve sborníku
Rok: 2008
Rok: 2008
Rok: 2007
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2007
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2007
stať ve sborníku
Rok: 2007
Iva Červenková, Zuzana Sikorová, Nikola Sklenářová
Rok: 2006
stať ve sborníku
Rok: 2006
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Zuzana Sikorová, Iva Červenková, Nikola Sklenářová
Rok: 2006
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2006
Rok: 2006
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Nenalezen žádný záznam.
Zkratka
Název předmětu
BOBDI
NKKUR
NKOBD
NKSTR
NKURI
NOBDI
NSTRV
PRAXH
PRAX3
SKOBD
TVOUC
WN1VZ
1KURI
1OBDI
1STRV
1ZKUR
1ZOBD
1ZSTV
11OBD
11STR
11ZKU
11ZOD
11ZSV
2STRV
22ID
3PRX1
3PRX2
3SZPP
3ZDID
33RXA
4ALSK
4PEPR
4ZALS
44ALS
44ZAS
44ZPP
6PASI
6PEXK
6PZAZ
PEDIR
FZAD2
1FIVO
1FIVV
1ICTV
1OBPD
1ZPEO
1ZPEV
2HOPO
2HOPV
2OBDI
2ODIO
2ODIV
2SOCP
2SPED
3OBDO
3OBDV
3SOPO
3SOPV
3SPEO
3SPEV
4OBDO
4OBDV
Autor
Název práce
Typ
Rok
Bartáková Daniela
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
diplomová
2024
Bonczková Simona
Užívání edukačních tištěných a digitálních zdrojů ve výuce českého jazyka na 2. stupni základních škol (reflektované změny v době pandemické a postpandemické)
diplomová
2024
Bulavová Kristýna
Příprava studentů středních škol na výuku biologie a německého jazyka
diplomová
2024
Hrdinová Martina
Užívání edukačních tištěných a digitálních zdrojů ve výuce - reflektované změny v době pandemické
diplomová
2024
Kročilová Vendula
Užívání tištěných a digitálních zdrojů ve výuce biologie
diplomová
2024
Neuwirthová Martina
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
diplomová
2024
Šírová Nikola
Edukativní podpora dětí v krizových situacích - výuka pacientů během hospitalizace
diplomová
2024
Vrbová Lucie
Aktivizující výukové metody ve výuce cizích jazyků na SŠ
diplomová
2023
Zemánková Eliška
Analýza užívání vizuálních prvků ve výuce biologie učiteli SŠ
diplomová
2023
Černínová Silvie
Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce studentů středních škol
diplomová
2022
Dulanská Eliška
Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce studentů středních škol
diplomová
2022
Pírková Vendula
Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce
diplomová
2022
Byrtusová Michaela
Tvorba aktivizační výukové jednotky v oboru biologie
diplomová
2021
Saforková Myšková Markéta
Tvorba učebního materiálu s možností využití v distanční formě výuky
diplomová
2021
Širmer Martirosyan Marita
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
diplomová
2021
Bártová Michaela
Analýza učebních strategií středoškolských studentů
diplomová
2020
Danielová Tereza
Užívání výukových zdrojů tištěné a digitální povahy v předmětu český jazyk na 2. stupni základní školy
diplomová
2020
Frasunková Petra
Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách
diplomová
2020
Glogarová Anna
Užívání edukačních zdrojů v hodinách dějepisu
diplomová
2020
Světnická Kristýna
Analýza učebních strategií studentů za pomocí eye- trackingu
diplomová
2020
Víchová Sabina
Analýza učebních strategií studentů středních škol
diplomová
2020
Hitmárová Lucie
Tvorba učebního materiálu pro předmět psychologie a jeho pilotáž
diplomová
2019
Hőferová Lenka
Tvorba učebního materiálu do předmětu pedagogika a jeho hodnocení
diplomová
2019
Kika Karin
Názory veřejnosti na roli učitele v současné škole.
diplomová
2018
Lehkoživová Zuzana
Analýza domácích úkolů v práci žáků základních škol
diplomová
2018
Mravíková Jana
Profesní problémy začínajících učitelů
diplomová
2018
Sedláčková Taťána
Tvorba pracovních listů do předmětu hudební výchova
diplomová
2018
Štecová Alena
Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu
diplomová
2018
Žabenská Barbora
Obsahová analýza učebnicových řad v předmětu občanská výchova a jejich komparace
diplomová
2018
Hesová Petra
Výukové metody a jejich užití v předmětu pedagogika
diplomová
2017
Petrskovský Lukáš
Tvorba multimediálního výukového prostředku (videa) v předmětu geografie
diplomová
2017
Truhlářová Petra
Motivace studentů ke studiu na vysoké škole
diplomová
2017
Bártová Lucie
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
diplomová
2016
Dohnálková Ludmila
Tvorba učebního textu v odborném předmětu
diplomová
2016
Pavlusová Renáta
Tvorba a analýza odborného učebního textu
diplomová
2016
Petrášová Jana
Role domácích úkolů v přípravě žáků do výuky
diplomová
2016
Schreierová Štěpánka
Tvorba odborného učebního textu a jeho hodnocení
diplomová
2016
Slavíková Štěpánka
Tvorba a obsahová analýza učebního textu
diplomová
2016
Bzonková Lucie
Specifika výchovy a vzdělávání dětí s autismem
diplomová
2015
Kusová Andrea
Koncepce výuky předmětu pedagogika na středních školách
diplomová
2015
Boček Jakub
Motivační prvky v hodinách zeměpisu
diplomová
2014
Latýnová Jana
Užívané strategie výuky v činnostech učitelů druhého stupně základních škol
diplomová
2014
Kneblová Markéta
Profesní kompetence učitele
diplomová
2013
Micenková Adéla
Drogová problematika vybrané střední školy
diplomová
2013
Raszková Zuzana
Užívání učebnic v činnostech žáků 2. stupně ZŠ
diplomová
2013
Lukáčová Pavla
Vybrané aspekty klimatu třídy
diplomová
2012
Nováková Kateřina
Užívání materiálních didaktických prostředků v hodinách českého a německého jazyka
diplomová
2011
Orságová Nikola
Hodnocení v současné škole
diplomová
2011
Fajkusová Kateřina
Hodnocení žáků na 2. stupni ZŠ
diplomová
2010
Hynková Šárka
Využití didaktické techniky a školních učebnic ve výuce matematiky a přírodopisu na ZŠ u učitelů s různou délkou praxe
diplomová
2010
Kozelská Markéta
Materiálně didaktické prostředky a jejich použití ve výuce na 2. st. ZŠ
diplomová
2010
Przybylová Edita
Vybrané aspekty klimatu třídy
diplomová
2010
Říhová Eva
Užívání učebnic v činnostech žáků ZŠ
diplomová
2010
Sládečková Jana
Hodnocení v současné škole
diplomová
2010
Večerková Lucie
Vybrané charakteristiky klimatu třídy
diplomová
2010
Baronová Lenka
Používání materiálních didaktických prostředků ve výuce na ZŠ
diplomová
2009
Čončka Jiří
Výchovné působení na děti z dysfunkčních rodin
diplomová
2009
Sasín Aleš
Vybrané aspekty klimatu třídy
diplomová
2009
Šlosarčíková Lucie
Hodnocení v současné škole
diplomová
2009
Zajícová Kamila
Používání učebnic v činnostech žáků ZŠ
diplomová
2009
Kvochová Sylvie
Vybrané charakteristiky klimatu třídy
diplomová
2008
Malyšková Marcela
Prověřování a hodnocení znalostí a dovedností žáků v hodině matematiky na 2. stupni ZŠ
diplomová
2008
Gajdošová Hana
Osobnost pedagoga v procesu edukace
diplomová
2007
Hábová Eva
Autorita učitele a kázeň v procesu edukace
diplomová
2007
Šírová Nikola
Distanční výuka pohledem rodičů žáků základních škol
bakalářská
2022
Fendrichová Eva
Studijní podpora žáků základní školy učitelem
bakalářská
2020
Hrubý Kryštof
Domácí příprava žáků na výuku předmětu český jazyk
bakalářská
2020
Křížanová Julie
Specifika vzdělávání žáků ve Školách na konci světa Březová se zaměřením na distanční výuku žáků ZŠ
bakalářská
2020
Gaďourková Erika
Analýza využívání výukových metod v českém jazyce na základních školách.
bakalářská
2017
Polášková Denisa
Studijní podpora žáků při domácí přípravě na výuku ze strany učitelů
bakalářská
2017
Šlachtová Anna
Strategie žáků při práci s učebním textem
bakalářská
2016
Jindrová Žaneta
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
bakalářská
2015
Sedláčková Tereza
Analýza kognitivní úrovně učebních úloh ve vybraných učebnicích občanské výchovy
bakalářská
2015
Bernatíková Tamara
Assessment centrum jako efektivní nástroj pro výběr a nábor zaměstnanců a jeho porovnání s dalšími metodami náboru zaměstnanců
bakalářská
2014
Kvapilová Filipová Denisa
Jak překonat stres a syndrom vyhoření
bakalářská
2014
Reková Nikola
Názory žáků na vyučovací předměty
bakalářská
2014
Sádecká Janíková Jana
Motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání
bakalářská
2014
Štěpanda Jiří
Mobbing a další formy sociální patologie v organizaci
bakalářská
2014
Truhlářová Petra
Role domácích úkolů z pohledu žáků
bakalářská
2014
Řehulková Ivana
Faktory působící na kvalitu vzdělávání dospělých
bakalářská
2013
Štroblíková Renata
Vzdělávání ve veřejné správě se zaměřením na konkrétní instituci
bakalářská
2013
Lochmanová Jana
Kompetence organizátorů a lektorů v profesním vzdělávání dospělých
bakalářská
2012
Štěpánek Jakub
Waldorfská škola a využití jejích prvků ve vzdělávacím systému základních škol
bakalářská
2012
Hlavní řešitel
Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Období
1/2021 - 11/2021
Poskytovatel
Rozvojové programy MŠMT
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Období
1/2020 - 12/2020
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Období
1/2018 - 12/2018
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Období
1/2016 - 12/2017
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený