OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra pedagogiky a andragogiky
Iva Červenková
titul, jméno, příjmení: | Mgr. Iva Červenková, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 301, budova SA |
funkce: | vedoucí KPD |
obor činnosti: | obecná didaktika, kurikulum, strategie výuky, pedeutologie, praxe |
katedra / středisko (fakulta): |
Katedra pedagogiky a andragogiky (Pedagogická fakulta) Centrum pedagogického výzkumu (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2717 |
e-mail: |
Nenalezen žádný záznam.
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Černínová Silvie | Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce studentů středních škol | diplomová | 2022 |
Dulanská Eliška | Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce studentů středních škol | diplomová | 2022 |
Pírková Vendula | Užívání tištěných a digitálních edukačních zdrojů ve výuce | diplomová | 2022 |
Byrtusová Michaela | Tvorba aktivizační výukové jednotky v oboru biologie | diplomová | 2021 |
Saforková Myšková Markéta | Tvorba učebního materiálu s možností využití v distanční formě výuky | diplomová | 2021 |
Širmer Martirosyan Marita | Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy | diplomová | 2021 |
Bártová Michaela | Analýza učebních strategií středoškolských studentů | diplomová | 2020 |
Danielová Tereza | Užívání výukových zdrojů tištěné a digitální povahy v předmětu český jazyk na 2. stupni základní školy | diplomová | 2020 |
Frasunková Petra | Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách | diplomová | 2020 |
Glogarová Anna | Užívání edukačních zdrojů v hodinách dějepisu | diplomová | 2020 |
Světnická Kristýna | Analýza učebních strategií studentů za pomocí eye- trackingu | diplomová | 2020 |
Víchová Sabina | Analýza učebních strategií studentů středních škol | diplomová | 2020 |
Hitmárová Lucie | Tvorba učebního materiálu pro předmět psychologie a jeho pilotáž | diplomová | 2019 |
Hőferová Lenka | Tvorba učebního materiálu do předmětu pedagogika a jeho hodnocení | diplomová | 2019 |
Lehkoživová Zuzana | Analýza domácích úkolů v práci žáků základních škol | diplomová | 2018 |
Mravíková Jana | Profesní problémy začínajících učitelů | diplomová | 2018 |
Palusová Karin | Názory veřejnosti na roli učitele v současné škole. | diplomová | 2018 |
Sedláčková Taťána | Tvorba pracovních listů do předmětu hudební výchova | diplomová | 2018 |
Štecová Alena | Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu | diplomová | 2018 |
Žabenská Barbora | Obsahová analýza učebnicových řad v předmětu občanská výchova a jejich komparace | diplomová | 2018 |
Hesová Petra | Výukové metody a jejich užití v předmětu pedagogika | diplomová | 2017 |
Petrskovský Lukáš | Tvorba multimediálního výukového prostředku (videa) v předmětu geografie | diplomová | 2017 |
Truhlářová Petra | Motivace studentů ke studiu na vysoké škole | diplomová | 2017 |
Bártová Lucie | Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu. | diplomová | 2016 |
Dohnálková Ludmila | Tvorba učebního textu v odborném předmětu | diplomová | 2016 |
Pavlusová Renáta | Tvorba a analýza odborného učebního textu | diplomová | 2016 |
Petrášová Jana | Role domácích úkolů v přípravě žáků do výuky | diplomová | 2016 |
Schreierová Štěpánka | Tvorba odborného učebního textu a jeho hodnocení | diplomová | 2016 |
Slavíková Štěpánka | Tvorba a obsahová analýza učebního textu | diplomová | 2016 |
Bzonková Lucie | Specifika výchovy a vzdělávání dětí s autismem | diplomová | 2015 |
Kusová Andrea | Koncepce výuky předmětu pedagogika na středních školách | diplomová | 2015 |
Boček Jakub | Motivační prvky v hodinách zeměpisu | diplomová | 2014 |
Latýnová Jana | Užívané strategie výuky v činnostech učitelů druhého stupně základních škol | diplomová | 2014 |
Kneblová Markéta | Profesní kompetence učitele | diplomová | 2013 |
Micenková Adéla | Drogová problematika vybrané střední školy | diplomová | 2013 |
Raszková Zuzana | Užívání učebnic v činnostech žáků 2. stupně ZŠ | diplomová | 2013 |
Lukáčová Pavla | Vybrané aspekty klimatu třídy | diplomová | 2012 |
Nováková Kateřina | Užívání materiálních didaktických prostředků v hodinách českého a německého jazyka | diplomová | 2011 |
Orságová Nikola | Hodnocení v současné škole | diplomová | 2011 |
Fajkusová Kateřina | Hodnocení žáků na 2. stupni ZŠ | diplomová | 2010 |
Hynková Šárka | Využití didaktické techniky a školních učebnic ve výuce matematiky a přírodopisu na ZŠ u učitelů s různou délkou praxe | diplomová | 2010 |
Kozelská Markéta | Materiálně didaktické prostředky a jejich použití ve výuce na 2. st. ZŠ | diplomová | 2010 |
Przybylová Edita | Vybrané aspekty klimatu třídy | diplomová | 2010 |
Říhová Eva | Užívání učebnic v činnostech žáků ZŠ | diplomová | 2010 |
Sládečková Jana | Hodnocení v současné škole | diplomová | 2010 |
Večerková Lucie | Vybrané charakteristiky klimatu třídy | diplomová | 2010 |
Baronová Lenka | Používání materiálních didaktických prostředků ve výuce na ZŠ | diplomová | 2009 |
Čončka Jiří | Výchovné působení na děti z dysfunkčních rodin | diplomová | 2009 |
Sasín Aleš | Vybrané aspekty klimatu třídy | diplomová | 2009 |
Šlosarčíková Lucie | Hodnocení v současné škole | diplomová | 2009 |
Zajícová Kamila | Používání učebnic v činnostech žáků ZŠ | diplomová | 2009 |
Kvochová Sylvie | Vybrané charakteristiky klimatu třídy | diplomová | 2008 |
Malyšková Marcela | Prověřování a hodnocení znalostí a dovedností žáků v hodině matematiky na 2. stupni ZŠ | diplomová | 2008 |
Gajdošová Hana | Osobnost pedagoga v procesu edukace | diplomová | 2007 |
Hábová Eva | Autorita učitele a kázeň v procesu edukace | diplomová | 2007 |
Šírová Nikola | Distanční výuka pohledem rodičů žáků základních škol | bakalářská | 2022 |
Fendrichová Eva | Studijní podpora žáků základní školy učitelem | bakalářská | 2020 |
Hrubý Kryštof | Domácí příprava žáků na výuku předmětu český jazyk | bakalářská | 2020 |
Křížanová Julie | Specifika vzdělávání žáků ve Školách na konci světa Březová se zaměřením na distanční výuku žáků ZŠ | bakalářská | 2020 |
Gaďourková Erika | Analýza využívání výukových metod v českém jazyce na základních školách. | bakalářská | 2017 |
Polášková Denisa | Studijní podpora žáků při domácí přípravě na výuku ze strany učitelů | bakalářská | 2017 |
Šlachtová Anna | Strategie žáků při práci s učebním textem | bakalářská | 2016 |
Jindrová Žaneta | Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy | bakalářská | 2015 |
Sedláčková Tereza | Analýza kognitivní úrovně učebních úloh ve vybraných učebnicích občanské výchovy | bakalářská | 2015 |
Bernatíková Tamara | Assessment centrum jako efektivní nástroj pro výběr a nábor zaměstnanců a jeho porovnání s dalšími metodami náboru zaměstnanců | bakalářská | 2014 |
Kvapilová Filipová Denisa | Jak překonat stres a syndrom vyhoření | bakalářská | 2014 |
Reková Nikola | Názory žáků na vyučovací předměty | bakalářská | 2014 |
Sádecká Janíková Jana | Motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání | bakalářská | 2014 |
Štěpanda Jiří | Mobbing a další formy sociální patologie v organizaci | bakalářská | 2014 |
Truhlářová Petra | Role domácích úkolů z pohledu žáků | bakalářská | 2014 |
Řehulková Ivana | Faktory působící na kvalitu vzdělávání dospělých | bakalářská | 2013 |
Štroblíková Renata | Vzdělávání ve veřejné správě se zaměřením na konkrétní instituci | bakalářská | 2013 |
Lochmanová Jana | Kompetence organizátorů a lektorů v profesním vzdělávání dospělých | bakalářská | 2012 |
Štěpánek Jakub | Waldorfská škola a využití jejích prvků ve vzdělávacím systému základních škol | bakalářská | 2012 |
Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.