Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta

Marek Václavík


„Život je cesta. I cesta může být cílem. Jde o to, jaké kroky na této cestě děláme. Jeden krok má poučovat druhý."“

Marek Václavík

Základní

Životopis

Publikační činnost

Výuka

Vedené závěrečné práce

Projekty a granty


titul, jméno, příjmení:PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 324, budova SA
funkce:
obor činnosti:obecná didaktika, kurikulum, školský management
katedra / středisko (fakulta): Centrum pedagogického výzkumu (Pedagogická fakulta)
Katedra pedagogiky a andragogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2720
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



Všechny publikace

Václavík, M., Sikorová, Z. a Barot, T. Approach of Process Modeling Applied in Particular Pedagogical Research. In: 8th Computer Science On-line Conference 2019: Cybernetics and Automation Control Theory Methods in Intelligent Algorithms, Advances in Intelligent Systems and Computing (vol. 986) 2019-04-25 Zlin. Cham: Springer, 2019. s. 97-106. ISBN 978-3-030-19812-1.
Sikorová, Z., Barot, T., Václavík, M. a Červenková, I. Czech University Students' Use of Study Resources in Relation to the Approaches to Learning. The New Educational Review. 2019, 56(2), s. 114-123. ISSN 1732-6729.
Václavík, M., Sikorová, Z. a Barot, T. Particular Analysis of Normality of Data in Applied Quantitative Research. In: 2nd Computational Methods in Systems and Software 2018: Computational and Statistical Methods in Intelligent Systems, Advances in Intelligent Systems and Computing (vol. 859) 2018-09-12 Szczecin, Poland. Cham: Springer, 2019. s. 353-365. ISBN 978-3-030-00210-7.
Václavík, M. Staff Mobility for Training at School of Education, Tallinn University, , in Estonia: In frame of the Erasmus+ (period of the training activity: 22th-25th April, 2019. 2019.
Sikorová, Z., Václavík, M. a Červenková, I. Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně základních škol. Orbis Scholae. 2019,,
Václavík, M. a Červenková, I. Analysis of Dependences between Assessment of Quality of Teaching and Year of Study. In: Pedagogická diagnostika a evaluace: Účinnou diagnostikou a evaluací k vyšší kvalitě vzdělávání. Ostravice - Sepetná: PdF OU. 2018.
Václavík, M. a Červenková, I. Analysis of Dependences between Assessment of Quality of Teaching and Year of Study. In: Malach, J., Vicherkova, D. (Eds.). Otázky evaluace výuky na vysokých školách. Ostrava: University of Ostrava, 2018. s. 63-76. ISBN 978-80-7599-024-2.
Červenková, I., Sikorová, Z., Bednárek, A. a Václavík, M. Learning support based on textbook and other educational resources used in czech secondary schools.. In: 11th International Conference of Education, Research and Innovation: 11th International Conference of Education, Research and Innovation 2018-11-12 Seville. Seville: ICERI 2018 Proceedings, 2018. s. 1120-1127. ISBN 978-84-09-05948-5.
Červenková, I., Sikorová, Z., Bednárek, A. a Václavík, M. Learning support based on textbook and other educational resources used in czech secondary schools.. Seville: ICERI. 2018.
Sikorová, Z., Červenková, I., Václavík, M. a Fialová, I. Has the use of classroom teaching and learning resources changed? An analysis of TIMSS Studies 2007-2015 data on the use of resources. In: 14th IARTEM International Conference on Textbooks and Educational Media: Changing media - changing schools?. Lisbon: Universidade Lusofona. 2017.
Václavík, M. Implementace průřezových témat v základní škole. In: (Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu 2016-09-15 České Budějovice. České Budějovice: Česká asocice pedagogického výzkumu, 2017.
Václavík, M., CZEREOVÁ, L., Hedrichová, P., Krajčovičová, E. a Schoříková Horáčková, M. Výběr z aktuálních školských témat.: Hodnocení kvailty učitele v praxí škol. 2017.
Václavík, M. Výběr z aktuálních školských témat.: Učitel jako specifický zaměstnanec. 2017.
Václavík, M. Průřezová témata v kurikulu a obsahu vzdělávání - labyrint či všenáprava?. In: Současná škola "dílna lidskosti"?: Současná škola - "dílna lidskosti"? 2014-03-27 Uherský Brod. České Budějovice: Česká pedagogická společnost, 2015.
Václavík, M. Implementace průřezových témat do kurikula a výuky.. 2014.
Dubec, M., Hausenblas, O., Šafránková, K., Václavík, M., Košák, P., Sobotková, K. a Kubešová, M. Baví mě číst a hýbat světem: Jak efektivně vyučovat průřezová témata a současně rozvíjet čtenářství. 2013.
Václavík, M. Krize pedagogiky v proměnách osobnosti pedagoga. In: Kríza pedagogiky 2013 Bratislava. Bratislava: Univerzita Komenského, 2013. ISBN 978-80-223-3331-3.
Václavík, M. Evaluace a autoevaluace - teorie, praxe, souvislosti: Se zaměřením na vedení. 2011.
Václavík, M. Evaluace a autoevaluace v denní praxi škol. 2010.


ZkratkaNázev předmětu
BCELUCeloživotní učení
BPESTAlternativní pedagogické směry
BZPEDZáklady pedagogiky
BZPEGZáklady pedagogiky
BZPVYZáklady pedagogického výzkumu
COBDIObecná didaktika
E-RIEResearch in Education
NKKURKurikulum ZŠ a SŠ
NKURIKurikulum ZŠ a SŠ
NOBDIObecná didaktika
SKOBDObecná didaktika
UDSSDidaktika střední školy
UPEVYPedagogický výzkum
XPPCUPolitika a praxe celoživotního učení
1KURIKurikulum
1MTASManagement třídy a školy
1OBDIObecná didaktika
1ZKURKurikulum
1ZMTSManagement třídy a školy
1ZOBDObecná didaktika
11KURKurikulum
11MTAManagement třídy a školy
11OBDObecná didaktika
11ZKUKurikulum
11ZMTManagement třídy a školy
11ZODObecná didaktika
2PXP1Průběžná profesní praxe1
2PXP2Průběžná profesní praxe 2
3PDVZZáklady pedagogického výzkumu
4CELUCeloživotní učení
4OBPEObecná pedagogika
4PEDIPedagogická diagnostika
4RAPXReflektovaná asistentská praxe
4ZCEUCeloživotní učení
4ZOPDObecná pedagogika
4ZPEDPedagogická diagnostika
4ZRAPReflektovaná asistentská praxe
44CELCeloživotní učení
44OBPObecná pedagogika
44PEDPedagogická diagnostika
44RAPReflektovaná asistentská praxe
44ZCUCeloživotní učení
44ZOPObecná pedagogika
44ZPDPedagogická diagnostika
44ZRAReflektovaná asistentská praxe
6PASIAsistent pedagoga
6PCELCeloživotní učení
6PVOLPedagogika volného času
6PZAZZážitková pedagogika
7DIDADidaktika průřezových témat
7DPTEDidaktika průřezových témat
7MTASManagement třídy a školy
7PAAKAlternat. a autor. koncepce vzdělávání
7PEVAEvaluace ve školství
7PSVPTvorba a revize ŠVP
7PVPMVzdělávací politika a management
MCELUCeloživotní učení
1ZPEOZáklady pedagogiky
1ZPEVZáklady pedagogiky
2HOPOHospitační praxe
2HOPVHospitační praxe
2ODIOObecná didaktika
2ODIVObecná didaktika


AutorNázev práceTypRok
Mrázová BarboraCeloroční tematický projekt z oboru Pedagogika na střední pedagogické školediplomová 2019 
Blažková KateřinaCíle neformálního vzdělávání dospělýchbakalářská 2019 
Hořínková SylvieInovativní studijní materiál pro podporu výuky Beermanstvíbakalářská 2019 
Adamusová MonikaVzdělávací potřeby firemních zaměstnanců a jejich motivace ke vzděláváníbakalářská 2017 
Pěluchová PavlínaObtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠbakalářská 2017 
Višvaderová VeronikaLesní školka jako fenomén současnostibakalářská 2017 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
rss
social hub