OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra preprimární a primární pedagogiky

Žaneta Šimlová

Základní

Životopis

Publikační činnost

Výuka

Vedené závěrečné práce

Projekty a granty


titul, jméno, příjmení:Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 112, budova SA
funkce:
obor činnosti:dramatická výchova
katedra / středisko (fakulta): Katedra preprimární a primární pedagogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 597 09 2680
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



Všechny publikace

Cisovská, H. a Šimlová, Ž. Akční výzkum v rukou učitele základní školy jako řešení ožehavého problému dnešní školy - nespolupracujícího chování žáků. In: Sociália 2018 - Ohrožení jedince v současné společnosti. Hradec Králové: Pedagogická fakulta Univerzity Hradec Králové. 2018.
Šimlová, Ž. a Cisovská, H. Daidalos a Ikaros. Aktivizace žáků ve výuce prostřednictvím dramatické hry. Komenský. Odborný časopis pro učitele základní školy. 2018, roč. 142, č. 03, ISSN 0323-0449.
Šimlová, Ž. a Cisovská, H. Mobilita zaměstnanců, Erasmus +. 2018.
Šimlová, Ž. Storytelling ve vzdělávání. In: Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa.: Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa 2016-03-17 Ostrava. 1: Česká pedagogická společnost, 2017. s. 413-420. ISBN 978-80-905245-6-9.
Káňová, Ž. Pedagogická diagnostika a evaluace. 2016.
Káňová, Ž. Storytelling a jeho možnosti v dramatické výchově. 2016.
Káňová, Ž. a Göbelová, T. Velké příběhy pro malé myslitele. In: Konference ČPdS 2016 - Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. 2016.
Káňová, Ž. Dramatická výchova v rukou učitele primární školy. 2015.
Cisovská, H. a Káňová, Ž. Inscenace jako východisko k výuce. In: Loutka jako nástroj vzdělávání. Ostrava: Teatr Ludem, 2014. s. 67-74. ISBN 978-80-260-5861-8.
Cisovská, H., Galetková, H., Karaffa, J. a Káňová, Ž. Rozvoj klíčových kompetencí dramatickou výchovou a jejich evaluace.. první. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. 137 s. ISBN 978-80-7368-879-0.


ZkratkaNázev předmětu
BMDVMetody dramatické výchovy
DIPBSeminář k bakalářské práci
MSDI1Dramatizace a improvizace
NPHD1Pohybové dovednosti pedagoga 1
NPHD2Pohybové dovednosti pedagoga 2
OBHJNObhajoba diplomové práce
5HSDVHlavní směry dramatické výchovy
5IVVVDivadlo ve výchově a vzdělávání
5ODX1Obecná didaktika s praxí 1
5ODX2Obecná didaktika s praxí 2
5PPK1Základy profesní komunikace 1
5PPK2Základy profesní komunikace
5P5Primární pedagogika 5
5ROJ1Projektový seminář oborový 1
5ROJ2Projektový seminář oborový 2
5RZS3Souvislá projektová praxe
5SPDSrovnávací pedagogika a dějiny
5VUV1Úvod do studia dramatické výchovy
5VUV2Hlavní směry dramatické výchovy
5VUV3Dram.umění v obsahu dramatické výchovy
55HSDHlavní směry dramatické výchovy
55OD1Obecná didaktika s praxí 1
55OD2Obecná didaktika s praxí 2
55OJ1Projektový seminář oborový 1
55OJ2Projektový seminář oborový 2
55PK1Základy profesní komunikace 1
55PK2Základy profesní komunikace 2
55PP5Primární pedagogika 5
55SPDSrovnávací pedagogika a dějiny
55UV1Úvod do studia dramatické výchovy
55UV3Dramatické umění v obsahu dram. výchovy
55ZS3Souvislá projektová praxe
6BPS1Seminář k bakalářské práci 1
6BPS2Seminář k bakalářské práci 2
66PS1Seminář k bakalářské práci 1
66PS2Seminář k bakalářské práci 2
7APHDPohybové dovednosti pedagoga
7SDP1Seminář k diplomové práci 1
77PHDPohybové dovednosti pedagoga
8DPM1Seminář k diplomové práci 1
8DPM2Seminář k diplomové práci 2
8DPM3Seminář k diplomové práci 3
8ODX1Obecná didaktika s praxí 1
8ODX2Obecná didaktika s praxí 2
8RZS2Souvislá hospitačně asistentská praxe
8SPEDSrovnávací pedagogika
8STRLStorytelling ve škole
8ZADVZáklady dramatické výchovy
8ZPPKZáklady profesní komunikace
88ADVZáklady dramatické výchovy
88DX1Obecná didaktika s praxí 1
88DX2Obecná didaktika s praxí 2
88PEDSrovnávací pedagogika
88PM1Seminář k diplomové práci 1
88PM2Seminář k diplomové práci 2
88PM3Seminář k diplomové práci 3
88PPKZáklady profesní komunikace
88TRLStorytelling ve škole
88ZS2Souvislá hospitačně asistentská praxe


AutorNázev práceTypRok
Bordovská HanaVztah učitele a žáka v české škole 21. stoletídiplomová 2018 
Foltýn MartinSebereflexe jako součást profesního rozvoje učitele 1. stupně základní školydiplomová 2018 
Velčovská Barbora AnnaKomunikace mezi učiteli na 1. stupni ZŠdiplomová 2018 
Foltová LucieReformní proudy v podmínkách současné primární školydiplomová 2017 
Rumpová RenátaKompetence učitele primární školydiplomová 2017 
Vardžáková AdélaProfesionalita učitele 1. stupně základní školydiplomová 2017 
Michalková KatarínaPedagogická komunikace v předškolním vzděláváníbakalářská 2018 
Šangalová AdélaHra a její význam v předškolním vzděláváníbakalářská 2018 
Baluchová GabrielaIndividualizace v mateřské školebakalářská 2017 
Baričáková MichaelaKvalita komunikace mezi rodiči a mateřskou školoubakalářská 2017 
Halfarová NikolProfesní portfolio jako nástroj profesního rozvoje učitelky mateřské školybakalářská 2017 
Jahnová KláraAdaptace dítěte na předškolní vzděláváníbakalářská 2017 
Larišová LucieProfesní předpoklady učitele pro dramatické činnosti v mateřské školebakalářská 2017 
Piskovská JanaSebereflexe v práci učitelky mateřské školybakalářská 2017 
Sklářová JanaHra v roli u dětí předškolního věkubakalářská 2017 
Sládková BarboraVýznam dramatických činností v utváření představ o sociálních rolích u dětí předškolního věkubakalářská 2017 
Šustková-Patočková PetraVýchova k diváctví a její místo v preprimárním vzděláváníbakalářská 2017 
Čmielová PetraProblematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské školebakalářská 2016 
Straková KarolínaDramatické činnosti v mateřské školebakalářská 2016 
Praussová HanaTvořivé drama v současné mateřské školebakalářská 2014 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
rss
social hub