OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra preprimární a primární pedagogiky
Ondřej Šimik
„Získat moudrost je lepší než ryzí zlato a získat rozumnost je výbornější než stříbro.“
biblické přísloví
titul, jméno, příjmení: | Mgr. Ondřej Šimik, PhD. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 118, budova SA |
funkce: | vedoucí katedry |
obor činnosti: | přírodovědný a společenskovědní základ |
katedra / středisko (fakulta): |
Katedra preprimární a primární pedagogiky (Pedagogická fakulta) Centrum pedagogického výzkumu (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: |
731 639 623 553 46 2675 |
e-mail: |
Nenalezen žádný záznam.
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Kapounová Barbora | Aplikace průřezového tématu Mediální výchova do vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2022 |
Twardzik Alicja | Folklor Těšínského Slezska ve výuce na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2022 |
Wojatschke Magdaléna | Využití projektové výuky v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2022 |
Knebelová Sára | Mikroregion Frenštátsko v historické části vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2021 |
Kulová Silvie | Deskové hry a jejich využití ve výuce na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2021 |
Marciniaková Martina | Tematická analýza odborného časopisu Informatorium 3-8 a jeho využívání učiteli mateřské školy | diplomová | 2021 |
Kročová Anna | Aktivizující metody ve výuce tematického okruhu Lidé a čas | diplomová | 2020 |
Šrotková Veronika | Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2020 |
Horáčková Adéla | Přírodní park Bobrava - regionální výuka na prvním stupni základní školy | diplomová | 2019 |
Lebloch Břetislav | Diagnostika prekonceptů žáků 1. stupně ZŠ ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2019 |
Jiříková Marie | Výuka sexuální výchovy na 1. stupni základní školy | diplomová | 2018 |
Knotková Kateřina | Internetové stránky jako zdroj vzdělávacího obsahu v tematickém okruhu Lidé kolem nás | diplomová | 2018 |
Krumerová Michaela | Rozvíjení zdravého životního stylu u žáků na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2018 |
Skřépková Tereza | Implementace tematického okruhu Člověk a jeho zdraví do Školního vzdělávacího programu | diplomová | 2018 |
Zavrtálková Adéla | Aplikace permakulturních vztahů v přírodě do výuky environmentální výchovy na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2018 |
Červenková Monika | Analýza tematického okruhu Lidé kolem nás ve vybraných učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | diplomová | 2017 |
Hurtová Zuzana | Analýza tematického okruhu Lidé kolem nás ve vybraných učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | diplomová | 2017 |
Kotlárová Anna | Vliv volnočasové organizace na dítě předškolního věku v environmentální oblasti Dítě a svět | diplomová | 2017 |
Masníková Jana | Analýza přístupu k plánování a organizaci výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v málotřídních školách | diplomová | 2017 |
Patáčiková Barbora | Současné mezinárodní trendy muzejní pedagogiky v primárním vzdělávání | diplomová | 2017 |
Valentová Apolena | Analýza tematického okruhu Lidé a čas ve vybraných učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | diplomová | 2017 |
Valová Veronika | Analýza tematického okruhu Lidé a čas ve vybraných učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | diplomová | 2017 |
Dostalíková Barbora | Využití informačních technologií ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2016 |
Gonsorčík Milan | Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě | diplomová | 2016 |
Kawuloková Nela | Možnost využití regionálních pověstí a legend Těšínského Slezska ve výuce na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2016 |
Nespěšná Veronika | Téma ochrany člověka při mimořádných událostech ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Richterová Vendula | První pomoc ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Seibertová Hana | Využití moderních technologií ve výuce geografického učiva v oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Sulovská Eva | Muzejní pedagogika a její využití ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Šoltisová Marie | Přírodovědné pokusy ve výuce předmětu Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Váňová Kateřina | Srovnání českých a německých učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | diplomová | 2016 |
Vidlařová Eliška | Žákovské představy z oblasti environmentalistiky a jejich rozvoj ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2016 |
Anlaufová Martina | Využití projektové výuky v učivu o zvířatech na 1.stupni základní školy | diplomová | 2015 |
Cíchová Lucie | Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí | diplomová | 2015 |
Kobzová Petra | Analýza společenskovědního učiva ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2015 |
Krylová Pavlína | Zdroje učiva ve výuce společenskovědní části oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2015 |
Kubiena Petr | Pozice regionálního učiva ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2015 |
Macháčová Eva | Analýza otázek učitele a žáků ve výuce předmětu Člověk a jeho svět | diplomová | 2015 |
Maralíková Jarmila | Využití vycházek a exkurzí ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2015 |
Řehová Petra | Výchova k finanční gramotnosti na 1.stupni základní školy | diplomová | 2015 |
Skotnicová Vladěna | Proměna společenskovědního učiva v učebnicích pro 1.stupeň základní školy | diplomová | 2015 |
Swaczynová Iveta | Environmentální výchova a její aplikace v mateřské škole | diplomová | 2015 |
Weberová Jana | Typy učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2015 |
Bizoňová Lenka | Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Gallasová Jiřina | Typy učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Hlobilová Ivanka | Analýza učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Hořínková Ivana | Analýza učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Huplíková Kateřina | Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2014 |
Jasná Eliška | Analýza učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Juchelková Jitka | Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Lojkásková Silvie | Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí | diplomová | 2014 |
Lovecká Martina | Valašsko - využití tématu v integrovaném vyučování v primární škole | diplomová | 2014 |
Rylková Veronika | Učební úlohy v přírodovědě - komparace městské a vesnické školy | diplomová | 2014 |
Řehořová Iveta | Didaktická znalost obsahu v tématu druhé světové války na prvním stupni základní školy | diplomová | 2014 |
Swienczyková Markéta | Učební úlohy v přírodovědě - komparace městské a vesnické školy | diplomová | 2014 |
Vicherková Jana | Levoruký učitel v primární škole | diplomová | 2014 |
Vodáková Kateřina | Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě | diplomová | 2014 |
Bočková Veronika | Analýza pojmů ve vybraných učebnicích přírodovědy pro 4. ročník | diplomová | 2013 |
Hasíková Petra | Žák jako řešitel přírodovědného pokusu | diplomová | 2013 |
Němcová Lucie | Přínos historického tématu Doba husitská pro současného žáka primární školy | diplomová | 2013 |
Pitříková Nikola | Zkušenosti městských a vesnických dětí s přírodou | diplomová | 2013 |
Veselková Nikola | Analýza pojmů ve vybraných učebnicích přírodovědy pro 5. ročník | diplomová | 2013 |
Vymyslická Eva | Žák jako řešitel přírodovědného pokusu | diplomová | 2013 |
Figura Pavel | Využití interaktivní tabule ve výuce na 1. stupni základní školy | diplomová | 2012 |
Hájková Martina | Volnočasové organizace zaměřené na přírodu a jejich význam pro žáka 1. stupně základní školy | diplomová | 2012 |
Kubinová Radmila | Žák s lehkou mentální retardací jako řešitel přírodovědného pokusu | diplomová | 2012 |
Nytrová Darja | Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole | diplomová | 2012 |
Sýkorová Markéta | Fyzikální pokusy pro žáky 1. stupně základní školy jako prostředek k pochopení světa | diplomová | 2012 |
Wojtalová Lenka | Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy | diplomová | 2012 |
Bártlová Ludmila | Význam málotřídní školy pro současnou společnost. | diplomová | 2011 |
Závodná Kristýna | Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy | diplomová | 2011 |
Bártová Martina | Využití exkurzí ve výuce přírodovědy | diplomová | 2010 |
Dajdová Zuzana | Ohrožení živočichové v průřezovém tématu environmentální výchova na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2010 |
Krpcová Eliška | Mikroregion obcí povodí Ondřejnice ve vzdělávácí oblasti Člověk a jeho svět | diplomová | 2010 |
Kudlová Kristýna | Materiálně didaktické prostředky ve výuce na prvním stupni základní školy na počátku 21. století - Inspirační pomůcka pro tvorbu projektů na 1. st. ZŠ | diplomová | 2010 |
Micková Hana | Využití CHKO Poodří jako integrovaného tématu ve vzdělávací oblasti RVP Člověk a jeho svět | diplomová | 2010 |
Nohlová Ivana | Prvky ekologické výchovy v primární škole na pozadí regionálního kontextu | diplomová | 2010 |
Oczková Ester | Proměny vyučování o přírodě v historickém srovnání | diplomová | 2010 |
Rašková Marcela | Letní tábor jako prostředek k rozvoji ekologického myšlení děti mladšího školního věku | diplomová | 2010 |
Solařová Gabriela | Současné pohledy na Darwinovu teorii a teorii kreace v rámci výuky přírodovědy | diplomová | 2010 |
Šimandlová Pavlína | Lidské tělo ve výchově ke zdraví na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2010 |
Bubeníková Věra | Projektové vyučování a jeho využití v hodinách přírodovědy na 1.stupni ZŠ | diplomová | 2009 |
Kabatová Hana | Životní styl žáků 4. a 5. tříd jako integrované téma přírodovědných a společenskovědních předmětů Rámcového vzdělávacího programu | diplomová | 2009 |
Langerová Eva | Využití exkurzí do zoologické zahrady v učivu přírodovědy a vlastivědy | diplomová | 2009 |
Málková Michaela | Region Uherskobrodský a jeho využití v přírodovědné a společenskovědní složce primárního vzdělávání | diplomová | 2009 |
Paloncy Jana | Využití canisterapie v zoologické části přírodovědy v dětském domově | diplomová | 2009 |
Sýkorová Kristina | Prekoncepce žáků o vybraných pojmech z neživé přírody v přípravě učitele na výuku přírodovědy | diplomová | 2009 |
Škriečková Věra | Společenský hmyz - integrované vyučování ve 4. a 5. ročníku | diplomová | 2009 |
Brodová Hana | Prvky regionální výchovy jako cesta k utváření hodnot v primárním vzdělávání | diplomová | 2008 |
Churavá Hana | Globální problémy v přírodě jako klíč k výchově osobnosti | diplomová | 2008 |
Černeková Monika | Problémové vyučování v přírodovědném vzdělávání na 1. st. ZŠ | diplomová | 2008 |
Klodová Adriana | Projektová metoda v enviromentální výchově jako klíč k tvorbě Školního vzdělávacího programu | diplomová | 2008 |
Kollegová Jana | Prvky prvoučného vyučování v přípravných třídách | diplomová | 2008 |
Mikulášková Hana | Materiálně-didaktické prostředky ve výuce přírodovědy | diplomová | 2008 |
Placzková Pavlína | Spolupráce škol v regionální výchově na Třinecku | diplomová | 2008 |
Prchlíková Petra | Enviromentální výchova na 1.stupni ZŠ | diplomová | 2008 |
Racková Ilona | Pojetí sexuální výchovy na 1. stupni ZŠ | diplomová | 2008 |
Vlková Jiřina | Úroveň přírodovědného vzdělání na městských a venkovských školách | diplomová | 2008 |
Zavodančíková Lenka | Hlučínský region jako integrované téma ve Školním vzdělávacím programu | diplomová | 2008 |
Palonca Pavla | Malotřídní školy a jejich přínos na pozadí regionálního kontextu | diplomová | 2007 |
Javorková Věra | Svátky v kurikulu mateřské školy | bakalářská | 2022 |
Jurisová Linda | Analýza tématu zdravý životní styl v kurikulu mateřské školy | bakalářská | 2022 |
Kornecká Věra | Využití tématu první pomoci v edukaci mateřské školy | bakalářská | 2021 |
Šveřepová Jana | Fenomén zdraví pohledem dětí předškolního věku | bakalářská | 2021 |
Krutáková Katarína | Dětské otázky o světě a jejich implementace do třídního kurikula | bakalářská | 2019 |
Kučerová Michaela | Využití relaxačních technik ve školní zahradě Baobab | bakalářská | 2019 |
Janíková Anna | Využití lidových tradic, zvyků a řemesel v prožitkovém učení předškolních dětí (3-6 let) | bakalářská | 2018 |
Juroková Veronika | Aplikace environmentální výchovy a vzdělávání v lesní mateřské škole | bakalářská | 2018 |
Langrová Radka | Hasičská přípravka jako forma preventivně výchovné činnosti v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva u dětí předškolního věku | bakalářská | 2018 |
Benbenková Lenka | Sebereflexe učitele mateřské školy v přírodovědné složce preprimární edukace | bakalářská | 2017 |
Bulířová Pavlína | Vyuziti ICT v oblasti Dítě a svět v předškolním vzdělávání | bakalářská | 2017 |
Pękalová Magdaléna | Misinterpretace a miskoncepce přírodovědných pojmů a jevů v mateřské škole | bakalářská | 2017 |
Šebestová Ivona | Představy předškolních dětí o smrti | bakalářská | 2017 |
Fabiánová Lucie | Ekohry a jejich využití v mateřské škole | bakalářská | 2016 |
Ivanová Petra | Zkušenosti dětí předškolního věku s přírodou | bakalářská | 2016 |
Krůzová Žaneta | Přírodovědné pokusy v mateřské škole | bakalářská | 2016 |
Janošková Veronika | Otázky dětí předškolního věku o přírodovědných jevech | bakalářská | 2015 |
Kreisová Kateřina | Představy dětí předškolního věku o elektřině | bakalářská | 2015 |
Uherková Žaneta | Přírodovědné pokusy v mateřské škole | bakalářská | 2015 |
Zastoupilová Klára | Možnosti a nebezpečí internetu jako zdroje poznávání světa pro dítě předškolního věku | bakalářská | 2015 |
Bradáčová Renáta | Představy dětí předškolního věku o vybraných meteorologických jevech | bakalářská | 2014 |
Brokešová Kateřina | Spolupráce mateřských škol s hasičským záchranným sborem | bakalářská | 2014 |
Březovjáková Iveta | Představy dětí předškolního věku o rodině | bakalářská | 2014 |
Drobotová Nikol | Představy dětí předškolního věku o vzniku člověka | bakalářská | 2014 |
Fajkošová Květuše | Představy dětí předškolního věku o penězích | bakalářská | 2014 |
Gajdová Simona | Představy dětí předškolního věku o ochraně životního prostředí | bakalářská | 2014 |
Ježová Iveta | Představy dětí předškolního věku o životě rostlin | bakalářská | 2014 |
Sikorová Lenka | Představy dětí předškolního věku o bezpečných a nebezpečných zvířatech | bakalářská | 2014 |
Tarabová Marcela | Představy dětí předškolního věku o životě rostlin | bakalářská | 2014 |
Vajterová Lenka | Představy dětí předškolního věku o vzniku člověka | bakalářská | 2014 |
Virágová Valerie | Představy dětí předškolního věku o vzniku člověka | bakalářská | 2014 |
Chadzipanajotidisová Tina | Představy dětí v mateřské škole o rodině a jejich využití v řízených činnostech | bakalářská | 2013 |
Doleželová Karla | Reakce předškolních dětí na vybrané živočichy | bakalářská | 2013 |
Dolinková Oxana | Využití počítače dítětem předškolního věku | bakalářská | 2013 |
Filipová Lucie | Zkušenosti dětí v mateřské škole s přírodou | bakalářská | 2013 |
Gajdová Klára | Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů | bakalářská | 2013 |
Kandrová Michaela | Zkušenosti dětí v mateřské škole s přírodou | bakalářská | 2013 |
Koloničná Alena | Analýza tištěných výukových materiálů pro vzdělávací oblast Dítě a svět | bakalářská | 2013 |
Mičová Veronika | Trávení volného času dětmi předškolního věku | bakalářská | 2013 |
Šénová Karin | Pohledy 3 - 6ti letých dětí na ovoce a zeleninu a jejich využití v přípravě integrovaného tématu v mateřské škole | bakalářská | 2013 |
Vlčková Jana | Zdravé potraviny z pohledu dětí v mateřské škole | bakalářská | 2013 |
Máchalová Hana | Biotop lesa a jeho využití v mateřské škole | bakalářská | 2012 |
Sabelová Zuzana | Možnosti prožitkového učení předškolních dětí v mateřské škole na Třinecku | bakalářská | 2012 |
Benková Marcela | Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů | bakalářská | 2011 |
Dušková Kateřina | Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů | bakalářská | 2011 |
Knapová Lenka | Využití tématu místa, kde žijeme v prožitkovém učení předškolních dětí /5, 6, 7 letých/ | bakalářská | 2011 |
Kocur Martin | Vliv šachového kroužku na schopnost řešení problémů dětmi ve věku 3 až 6ti let | bakalářská | 2011 |
Mezlová Jolana | Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů | bakalářská | 2011 |
Víchová Marie | Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů | bakalářská | 2011 |
Bartoňová Kristýna | Ekosystém rybníka ve vzdělávacích činnostech v mateřské škole - utváření povědomí o významu životního prostředí u dětí předškolního věku | bakalářská | 2010 |
Význam gradovaných učebních úloh v rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku | |
---|---|
Hlavní řešitel | Mgr. Ondřej Šimik, PhD. |
Období | 4/2021 - 12/2023 |
Poskytovatel | Katedra preprimární a primární pedagogik, Program ÉTA |
Stav | řešený |