OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra preprimární a primární pedagogiky
Karin Fodorová
titul, jméno, příjmení: | PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 110, budova SA |
funkce: | |
obor činnosti: | preprimární pedagogika |
katedra / středisko (fakulta): | Katedra preprimární a primární pedagogiky (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2683 |
e-mail: |
Nenalezen žádný záznam.
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Mertová Lucie | Hodnocení výsledku vzdělávání dětí v mateřské škole zaměřených na jejich přípravu čtení a psaní | diplomová | 2022 |
Michalková Katarína | Učitelé mateřské školy a jejich profesní obtíže v činnostech zaměřených na logopedickou prevenci dětí | diplomová | 2022 |
Strakošová Jana | Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku | diplomová | 2020 |
Bumbalová Markéta | Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce | bakalářská | 2022 |
Vítečková Karin | Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání. | bakalářská | 2021 |
Kavuloková Lenka | Alternativní vzdělávání dětí v mateřské škole jako součást edukačního cíle | bakalářská | 2020 |
Maléřová Klára | Edukační aktivity v mateřské škole podporující rozvoj počátečního čtení a psaní u dětí předškolního věku | bakalářská | 2020 |
Michejdová Tereza | Podoby a formy využití médií učitelkou při edukaci dětí v mateřské škole | bakalářská | 2020 |
Zagorová Darina | Možnosti přípravy na čtení dětí předškolního věku v mateřské škole | bakalářská | 2020 |
Fábryová Marie | Učitelka mateřské školy a její role v předškolním vzdělávání | bakalářská | 2019 |
Soustružníková Jana | Využití diagnostických postupů v profesních činnostech učitelky mateřské školy. | bakalářská | 2019 |
Víchová Lucie | Předmatematické činnosti učitelky v mateřské škole při edukaci dětí. | bakalářská | 2019 |
Vlachová Jana | Role učitelky při hrách dětí v mateřské škole | bakalářská | 2019 |
Borovičková Lucie | Význam pohybových aktivit a činností v mateřské škole pro optimální rozvoj dětí předškolního věku. | bakalářská | 2018 |
Domanská Lucie | Rozvoj verbálních kompetencí dětí v mateřské škole | bakalářská | 2018 |
Mertová Lucie | Rozvoj matematického myšlení dětí v mateřské škole | bakalářská | 2018 |
Bolacká Hana | Podpora zdraví v mateřské škole jako součást edukačního cíle | bakalářská | 2017 |
Bukovjanová Barbora | Další vzdělávání učitelek mateřské školy jako významný faktor determinující kvalitu předškolního vzdělávání | bakalářská | 2017 |
Gebauerová Pavlína | Vliv učitelky na utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy | bakalářská | 2017 |
Hájková Lucie | Rozvoj matematických pojmů a představ u dětí v mateřské škole | bakalářská | 2017 |
Morawiecová Lucie | Učitelky mateřské školy v roli spolutvůrců školního klimatu | bakalářská | 2017 |
Soukalová Taťána | Výchovně vzdělávací programy současných mateřských škol | bakalářská | 2017 |
Švihlová Lenka | Vliv managementu mateřské školy na její klima | bakalářská | 2017 |
Krzoková Monika | Edukační metody v mateřské škole | bakalářská | 2016 |
Toflová Eliška | Aktivní spolupráce učitelek MŠ a rodičů zaměřená na edukaci dětí | bakalářská | 2016 |
Vrágová Anežka | Potřeby dítěte v mateřské škole | bakalářská | 2016 |
Chvostková Petra | Uplatnění výchovy dětí k hodnotám v mateřské škole | bakalářská | 2015 |
Jiříčková Lenka | Působení médií na výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku | bakalářská | 2015 |
Kramolišová Kateřina | Význam zájmových aktivit v mateřské škole | bakalářská | 2015 |
Kubešová Dagmar | Kompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítěte | bakalářská | 2015 |
Lewinská Lucie | Hodnoty a morální vývoj dítěte předškolního věku | bakalářská | 2015 |
Šamonilová Veronika | Uplatňování řízených a spontánních činností v mateřské škole | bakalářská | 2015 |
Zvyšování kompetencí budoucích i současných učitelů v mateřských školách v oblasti realizace logopedické prevence. | |
---|---|
Hlavní řešitel | PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD. |
Období | 1/2021 - 12/2021 |
Poskytovatel | Specifický VŠ výzkum |
Stav | ukončený |