Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií

Tatiana Havlásková

katedrový koordinátor pro internacionalizaci

Tatiana Havlásková

titul, jméno, příjmení:
Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
SA 426, budova SA
funkce:
katedrový koordinátor pro internacionalizaci
obor činnosti:
matematika, didaktika informatiky a ICT, algoritmizace pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
telefon, mobil:
553 46 2631
e-mail:



Nenalezen žádný záznam.



článek v odborném periodiku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2020
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 

Rok: 2024
působení v zahraničí
 
Rok: 2024
stať ve sborníku
 
Rok: 2024
stať ve sborníku
 
Rok: 2024
stať ve sborníku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
 
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
 
Tatiana Havlásková, Zdeněk Macháček
Rok: 2022
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2020
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2019
působení v zahraničí
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018, ICTE Journal
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2017, Media4u Magazine
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2017, HERZEN STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITY OF RUSSIA
kapitola v odborné knize
 
Rok: 2017, International Association for Development of the Information Society
kapitola v odborné knize
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2016
stať ve sborníku
 
Rok: 2016, International Journal of Research in E-learning
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2016, ICTE Journal
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2016, Open educational e-environment of modern University
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2015, ICTE Journal
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2015
stať ve sborníku
 
Rok: 2014, Media4u Magazine
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2014
stať ve sborníku
 
Rok: 2014
stať ve sborníku
 
Rok: 2014, Journal of Technology and Information Education
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2013
stať ve sborníku
 
Rok: 2013
stať ve sborníku
 
Rok: 2013
stať ve sborníku
 
Rok: 2012, Procedia - Social and Behavioral Sciences
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2011, Journal of Technology and Information Education
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2011
stať ve sborníku
 

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



Zkratka
Název předmětu



Autor
Název práce
Typ
Rok
Kučová Michaela
Využití robotických hraček ve výuce na 1. stupni základní školy
diplomová
Machálek Jiří
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
diplomová
Machálková Lenka
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
diplomová
Kubík Ondřej
Možnosti využití robotické pomůcky Sphero ve výuce
diplomová
2024
Prokop Vojtěch
Kódování a šifrování ve výuce na 2 st. ZŠ
diplomová
2024
Urbančíková Simona
Problematika kyberšikany na 1. stupni základní školy
diplomová
2024
Záruba Martin
Digitální připravenost pedagogů v předškolním zařízení
diplomová
2024
Goliková Dominika Patricie
Problematika digitální gramotnosti na 1. stupni ZŠ
diplomová
2023
Kotala Filip
Vliv sociálních sítí na zdravý životní styl
diplomová
2023
Mýlek Tomáš
Robotika a automatizace ve výuce na 2. stupni ZŠ
diplomová
2023
Pagáčová Vanesa
Digitálný učebný materiál do hodín telesnej výchovy
diplomová
2023
Krčmář David
Online podpora předmětu Didaktika ICT
diplomová
2022
Závodná Magdaléna
Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků
diplomová
2022
Kiliánová Kristýna
Využití programu ScratchJr. ve výuce předškoláků a mladšího školního věku
diplomová
2021
Kočková Petra
Výukový materiál pro rozvoj vybraných digitálních kompetencí pro žáky 1. st. ZŠ
diplomová
2021
Romba Jakub
Rozvoj digitální gramotnosti na 2. st. ZŠ pomocí iPadů
diplomová
2021
Bocková Kateřina
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 1. stupni ZŠ
diplomová
2020
Herián Petr
Výukový webový portál pro předmět Matematika na druhém stupni základní školy
diplomová
2020
Srba Miroslav
Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Informační a komunikační technologie
diplomová
2020
Barteček Zdeněk
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání
diplomová
2019
Glacová Lenka
Implementace rozšířené reality do výuky matematiky
diplomová
2019
Plachý Jiří
Inovavace předmětu Informační a komunikační technologie na základě integrace LMS do výuky
diplomová
2019
Ryšica Jaroslav
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
diplomová
2019
Koblasa David
Dynamická geometrie v matematice
diplomová
2018
Maceček Jan
Nasazení M-technologií do výuky na Katedře informatiky a počítačů Přírodovědecké fakulty OU
diplomová
2018
Stará Nikol
Dynamické prvky ve výuce matematiky
diplomová
2018
Zapletalová Marie
Učební pomůcka pro výuku ICT na 1. stupni ZŠ
diplomová
2018
Talach Jonáš
M-learning a výukové aplikace na střední škole
diplomová
2015
Hajdušková Veronika
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
diplomová
2014
Bilas Daniel
Digitální nástroje pro zpětnou vazbu nebo vizualizaci vzdělávacího obsahu na ZŠ
bakalářská
2024
Brzosková Barbora
Možnosti blokového programování na základní škole
bakalářská
2023
Matějka Vojtěch
Možnosti výuky anglického jazyka prostřednictvím sociálních sítí
bakalářská
2023
Metelka Jakub
Vybavenost digitálními technologiemi na ZŠ v mikroregionu Hlučínska
bakalářská
2023
Tomica Jan
Digitální gramotnost učitele
bakalářská
2023
Kubík Ondřej
Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi
bakalářská
2022
Müllerová Petra
Algoritmizace v prostředí MŠ
bakalářská
2022
Prokop Vojtěch
Algoritmizace v prostředí ZŠ
bakalářská
2022
Falhauerová Bára
Mobilní dotykové technologie v preprimárním vzdělávání
bakalářská
2020
Gonsior Jan
Zapojení ICT do výuky předmětu Tělesná výchova
bakalářská
2020
Kopřiva Radim
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ
bakalářská
2020
Teichmanová Lenka
Rozvoj základních představ o informačním systému u dětí předškolního věku
bakalářská
2020
Závodná Magdaléna
Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Český jazyk
bakalářská
2020
Kiliánová Kristýna
Podpora rozvíjení geometrické představivosti v předškolním vzdělávání
bakalářská
2019
Kočková Petra
Podpora rozvíjení matematických představ u dětí předškolního věku pomocí ICT
bakalářská
2019
Radek Martin
Tvorba inovativních interaktivních aktivit na podporu rozvoje předmatematických představ v predprimárním vzdělávání
bakalářská
2019
Romba Jakub
Inovace výuky matematiky na 2. stupni ZŠ za pomoci interaktivní tabule a interaktivních cvičení
bakalářská
2019
Záruba Martin
Matematické hry pro děti předškolního věku
bakalářská
2019
Knyblová Alena
Tvorba interaktivních inovativních pomůcek pro předmět Matematika na ZŠ.
bakalářská
2018
Srba Miroslav
E-learningový kurz o práci a využívání systému Moodle pro zaměstnance AcelorMittal Engineering.
bakalářská
2018
Nguyen Adam
Webový portál pro práci s hlasovým syntetizérem
bakalářská
2017
Novotný Martin
Využití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žáky
bakalářská
2017
Parma Zdeněk
Tvorba videotutoriálů jako podpora předmětu Interaktivní tabule
bakalářská
2017
Salich Marek
Webový portál jako doplňující výukový materiál pro matematiku na SŠ
bakalářská
2017
Janíček Tomáš
Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.
bakalářská
2016
Stará Nikol
Popularizace výuky na ZŠ prostřednictvím interaktivní tabule
bakalářská
2016
Navrátil Jaroslav
Využití interaktivní tabule ve výuce ekonomických předmětu na SŠ
bakalářská
2015



Nenalezen žádný záznam.

Facebook
Instagram
X
TikTok
Spotify
RSS
social hub