Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií

Tatiana Havlásková


titul, jméno, příjmení:Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 426, budova SA
funkce:katedrový koordinátor programu Erasmus+
obor činnosti:matematika, matematický SW, didaktika informatiky a ICT
katedra / středisko (fakulta): Katedra informačních a komunikačních technologií (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2631
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



Algorithmization in a computer graphics environment
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková
Rok: 2019
stať ve sborníku

APPLICATIONS THAT HELP DEVELOP ALGORITHMIC THINKING
Tatiana Havlásková, Vojtěch Gybas, Zuzana Homanová, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

CREATING TEACHING AIDS AIMED AT DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Developing Computational Thinking in PreSchool Children
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Daniel TRAN
Rok: 2019
stať ve sborníku

Encouraging students to take action in developing problem-solving competency
Daniel TRAN, Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová
Rok: 2019
stať ve sborníku

How to develop computational thinking in pre-school children
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

H5P INTERACTIVE DIDACTIC TOOLS IN EDUCATION
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková
Rok: 2019
stať ve sborníku

QR CODES IN MATHEMATICS
Lenka Glacová, Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Using H5P Interactive Teaching Aids to Solve Problems
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková, Daniel TRAN, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Algorithmization in a computer graphics environment
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková
Rok: 2019
stať ve sborníku

APPLICATIONS THAT HELP DEVELOP ALGORITHMIC THINKING
Tatiana Havlásková, Vojtěch Gybas, Zuzana Homanová, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

CREATING TEACHING AIDS AIMED AT DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Developing Computational Thinking in PreSchool Children
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Daniel TRAN
Rok: 2019
stať ve sborníku

Encouraging students to take action in developing problem-solving competency
Daniel TRAN, Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová
Rok: 2019
stať ve sborníku

How to develop computational thinking in pre-school children
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

H5P INTERACTIVE DIDACTIC TOOLS IN EDUCATION
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková
Rok: 2019
stať ve sborníku

Methodology for Developing Algorithmic Thinking in Pre-school Education
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová, Zdeněk Barteček
Rok: 2019
stať ve sborníku

QR CODES IN MATHEMATICS
Lenka Glacová, Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Using H5P Interactive Teaching Aids to Solve Problems
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková, Daniel TRAN, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Activities for Developing Explain Computational Thinking
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2018
stať ve sborníku

AURASMA OR AN APPLICATION OF AUGMENTED REALITY IN PREPARATION OF EDUCATIONAL MATERIALS
Zuzana Homanová, Tatiana Prextová, Daniel Tran
Rok: 2018
stať ve sborníku

Connectivism in Elementary School Instruction
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková, Libor Klubal
Rok: 2018
stať ve sborníku

Creation of adaptive study material
Tatiana Prextová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2018
stať ve sborníku

DYNAMIC ELEMENTS IN GEOMETRY
Tatiana Prextová, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová, Nikol Stará
Rok: 2018
stať ve sborníku

Implementation of education network in Czech elementary school
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková
Rok: 2018
stať ve sborníku

INDIVIDUALIZATION OF INSTRUCTION USING 'SOCRATIVE' APP
Tatiana Prextová, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas
Rok: 2018
stať ve sborníku

Interactive Material for Mathematics Instruction
Tatiana Prextová, Alena Knyblová
Rok: 2018, ICTE Journal
článek v odborném periodiku

Mobile technology in education
Tatiana Prextová
Rok: 2018
stať ve sborníku

SOCIAL MEDIA IN SCHOOL PRACTICE
Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas, Tatiana Prextová
Rok: 2018
stať ve sborníku

TOOLS FOR DEVELOPING INFORMATIVE THINKING
Tatiana Prextová, Zuzana Homanová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2018
stať ve sborníku

Adaptovať alebo neadaptovať proces testovania
Tatiana Prextová
Rok: 2017, Media4u Magazine
článek v odborném periodiku

Designing Test Tasks in Adaptive Testing
Tatiana Prextová, Zuzana HOMANOVÁ
Rok: 2017
stať ve sborníku

Educational Networking Platforms Through the Eyes of Czech Primary School Students
Zuzana HOMANOVÁ, Tatiana Prextová
Rok: 2017
stať ve sborníku

ICT coordinators at school. Competences, performance and training
Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Milan Chmura, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová
Rok: 2017, HERZEN STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITY OF RUSSIA
kapitola v odborné knize

PILOT VERIFICATION OF 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING' MODULE BY PHD STUDENTS AT UNIVERSITY OF OSTRAVA
Josef Malach, Tatiana Prextová, Milan Chmura, Kateřina Kostolányová
Rok: 2017
stať ve sborníku

PILOT VERIFICATION OF 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING' MODULE BY PHD STUDENTS AT UNIVERSITY OF OSTRAVA
Josef Malach, Tatiana Prextová, Milan Chmura, Kateřina Kostolányová
Rok: 2017, International Association for Development of the Information Society
kapitola v odborné knize

Preparation and Instruction in MOOC
Kateřina Kostolányová, Josef Malach, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová
Rok: 2017
stať ve sborníku

Proposal for electronic adaptive testing
Tatiana Prextová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2017
stať ve sborníku

Adaptation of Testing: Yes or no?
Tatiana Prextová
Rok: 2016
stať ve sborníku

Objective and content of E-module 'Tools for Adaptive Learning. Learning styles' within MOOC Course ?ICT Toll for E.-learning
Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Milan Chmura, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová
Rok: 2016, International Journal of Research in E-learning
článek v odborném periodiku

TESTING IN ADAPTIVE LMS
Tatiana Prextová
Rok: 2016, ICTE Journal
článek v odborném periodiku

The Conceptual Bases for Designing Module 'Tools for Adaptive Learning and Learning Styles ' Within MOOC Course 'ICT Tools for E-learning'
Kateřina Kostolányová, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová, Josef Malach, Milan Chmura
Rok: 2016, Open educational e-environment of modern University
článek v odborném periodiku

THE CONCEPTUAL BASES FOR DESIGNING MODULE 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING AND STYLES' WITHIN MOOC COURSE 'ICT TOOLS FOR E-LEARNING
Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Milan Chmura, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

ADAPTIVE TESTING IN PRACTICE
Tatiana Prextová
Rok: 2015, ICTE Journal
článek v odborném periodiku

Adaptivity of testing in education process
Tatiana Prextová
Rok: 2015
stať ve sborníku

Adaptívne testovanie ako nástroj hodnotenia vedomostí žiakov.
Tatiana Prextová, Blanka Czeczotková
Rok: 2014, Media4u Magazine
článek v odborném periodiku

Computerized Adaptive Testing
Tatiana Prextová, Jana Šarmanová
Rok: 2014
stať ve sborníku

EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING
Tatiana Prextová
Rok: 2014
stať ve sborníku

TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU
Blanka Czeczotková, Tatiana Prextová
Rok: 2014, Journal of Technology and Information Education
článek v odborném periodiku

Adaptive testing of student´s knowledge level
Tatiana Prextová, Blanka Czeczotková
Rok: 2013
stať ve sborníku

Student's knowledge measured via adaptive testing.
Tatiana Prextová, Kateřina Kostolányová
Rok: 2013
stať ve sborníku

Teaching algorithm in adaptive e-learning
Blanka Czeczotková, Tatiana Prextová
Rok: 2013
stať ve sborníku

Use of the Program Winsteps for Analyzing Test Tasks and Test Persons
Tatiana Prextová
Rok: 2012, Procedia - Social and Behavioral Sciences
článek v odborném periodiku

Didaktické testy z matematiky v programe Hot Potateos v rámci tematického celku riešenie lineárnych rovníc
Tatiana Prextová
Rok: 2011, Journal of Technology and Information Education
článek v odborném periodiku

Use of the Program Hot Potatoes in the Teaching at the Primary School
Tatiana Prextová
Rok: 2011
stať ve sborníku

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.



AutorNázev práceTypRok
Bocková KateřinaRozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 1. stupni ZŠdiplomová 2020 
Herián PetrVýukový webový portál pro předmět Matematika na druhém stupni základní školydiplomová 2020 
Srba MiroslavTvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Informační a komunikační technologiediplomová 2020 
Barteček ZdeněkRozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávánídiplomová 2019 
Glacová LenkaImplementace rozšířené reality do výuky matematikydiplomová 2019 
Plachý JiříInovavace předmětu Informační a komunikační technologie na základě integrace LMS do výukydiplomová 2019 
Ryšica JaroslavInteraktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivědadiplomová 2019 
Koblasa DavidDynamická geometrie v matematicediplomová 2018 
Maceček JanNasazení M-technologií do výuky na Katedře informatiky a počítačů Přírodovědecké fakulty OUdiplomová 2018 
Stará NikolDynamické prvky ve výuce matematikydiplomová 2018 
Zapletalová MarieUčební pomůcka pro výuku ICT na 1. stupni ZŠdiplomová 2018 
Talach JonášM-learning a výukové aplikace na střední školediplomová 2015 
Hajdušková VeronikaInformační a komunikační technologie ve vzdělávánídiplomová 2014 
Falhauerová BáraMobilní dotykové technologie v preprimárním vzděláváníbakalářská 2020 
Gonsior JanZapojení ICT do výuky předmětu Tělesná výchovabakalářská 2020 
Kopřiva RadimRozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠbakalářská 2020 
Teichmanová LenkaRozvoj základních představ o informačním systému u dětí předškolního věkubakalářská 2020 
Závodná MagdalénaTvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Český jazykbakalářská 2020 
Kiliánová KristýnaPodpora rozvíjení geometrické představivosti v předškolním vzděláváníbakalářská 2019 
Kočková PetraPodpora rozvíjení matematických představ u dětí předškolního věku pomocí ICTbakalářská 2019 
Radek MartinTvorba inovativních interaktivních aktivit na podporu rozvoje předmatematických představ v predprimárním vzděláváníbakalářská 2019 
Romba JakubInovace výuky matematiky na 2. stupni ZŠ za pomoci interaktivní tabule a interaktivních cvičeníbakalářská 2019 
Záruba MartinMatematické hry pro děti předškolního věkubakalářská 2019 
Knyblová AlenaTvorba interaktivních inovativních pomůcek pro předmět Matematika na ZŠ.bakalářská 2018 
Srba MiroslavE-learningový kurz o práci a využívání systému Moodle pro zaměstnance AcelorMittal Engineering.bakalářská 2018 
Nguyen AdamWebový portál pro práci s hlasovým syntetizérembakalářská 2017 
Novotný MartinVyužití adaptivního e-learningu pro sociálně vyloučené žákybakalářská 2017 
Parma ZdeněkTvorba videotutoriálů jako podpora předmětu Interaktivní tabulebakalářská 2017 
Salich MarekWebový portál jako doplňující výukový materiál pro matematiku na SŠbakalářská 2017 
Janíček TomášInteraktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.bakalářská 2016 
Stará NikolPopularizace výuky na ZŠ prostřednictvím interaktivní tabulebakalářská 2016 
Navrátil JaroslavVyužití interaktivní tabule ve výuce ekonomických předmětu na SŠbakalářská 2015 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
instagram
twitter
rss
social hub