Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií

Libor Klubal

Libor Klubal

titul, jméno, příjmení:Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 401, budova SA
funkce:
obor činnosti:mobilní technologie ve výuce, aplikace ICT ve vzdělávání, didaktika informatiky a ICT
katedra / středisko (fakulta): Katedra informačních a komunikačních technologií (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2730
e-mail:
osobní WWW stránka:

Vzdělání

1994Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta
Titul Bc., obor Informatika
státní zkouška z předmětů programování a počítače, teoretické základy informatiky, informační technologie a aplikace
2000Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta
Titul Mgr., obor Učitelství pro základní školy – matematika a výpočetní technika
Diplomová práce: Návrh osnov a učebních plánů předmětu Práce s počítačem
státní zkouška z předmětů matematika s didaktikou, pedagogika a psychologie, výpočetní technika s didaktikou
2019Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Titul Ph.D., Doktorské studium, Specializace v pedagogice – Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

Praxe

září 2002–červenec 2007Wichterlovo gymnázium, Ostrava-Poruba
učitel, metodik ICT
výuka předmětů matematika, výpočetní technika, algoritmizace a programování
správa webové prezentace, koordinace tvorby ŠVP
červenec 2007–srpen 2016 Wichterlovo gymnázium, Ostrava-Poruba
zástupce ředitele
2. stupeň řízení, tvorba a správa webové prezentace, metodik ICT
září 2016–dosudZákladní škola Štítina, Komenského 26
učitel, metodik ICT
výuka předmětů matematika, výpočetní technika
září 2014–dosud Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra informačních a komunikačních technologií
odborný asistent

Další pracovní zkušenosti

leden 2018 – leden 2019Člen Pracovní skupiny SYPO – Národní pedagogický institut – podpora krajských ICT metodiků
červen 2019 – dosud Předseda Krajského kabinetu ICT MSK projekt SYPO, Národní pedagogický institut

Realizace projektů

Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativně/ CZ.1.07/1.3.00/51.0009
lektor kurzů pro pedagogické pracovníky, autor studijních textů
Sdílím, sdílíš, sdílíme - aneb využití ICT pro efektivnější výuku / CZ.1.07/1.3.00/51.0039
lektor kurzů pro pedagogické pracovníky, autor studijních textů, odborný garant DVPP kurzů
Podporou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském kraji / CZ.1.07/1.3.00/51.0010
lektor kurzů pro pedagogické pracovníky, odborný garant DVPP kurzů
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výuce / CZ.1.07/1.3.00/51.0001
lektor kurzů pro pedagogické pracovníky, odborný garant DVPP kurzů
Podpora rozvíjení informatického myšlení / CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005322
autor vzdělávacích materiálů, autor vzdělávacích kurzů pro učitele, lektor
Podpora rozvoje digitální gramotnosti / CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366
garant předmětového modulu Přírodopis, autor vzdělávacích kurzů pro učitele
Pregraduální vzdělávání v učitelských oborech na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity / CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006778
odborný garant praxí


Adaptive Practising Using Mobile Touch Devices
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2017, Springer International Publishing
kapitola v odborné knize

Experimenting with Support of Mobile Touch Devices for Pupils with Special Educational Neend
Vojtěch Gybas, Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Podpora frontální výuky pomocí webových nástrojů
Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Typologie webových aplikací pro vzdělávání
Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Using Tablet and Itunesu as Individualized Instruction Tools
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2017
stať ve sborníku

Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Vojtěch Gybas
Rok: 2016
stať ve sborníku

Forms of the materials shared between a teacher and a pupil
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2016
stať ve sborníku

Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie
Libor Klubal
Rok: 2016
stať ve sborníku

Using Mobile Technologies for flipped classroom teaching
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Jan Netolička
Rok: 2015
stať ve sborníku

Visual keyboards or QR codes in an inclusive school environment
Libor Klubal, Vojtěch Gybas, Kateřina Kostolányová
Rok: 2020
stať ve sborníku

APPLICATIONS THAT HELP DEVELOP ALGORITHMIC THINKING
Tatiana Havlásková, Vojtěch Gybas, Zuzana Homanová, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

CREATING TEACHING AIDS AIMED AT DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING
Tatiana Havlásková, Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2019
stať ve sborníku

USE OF SELECTED MOBILE TECHNOLOGIES AT LOWER-SECONDARY SCHOOL
Daniel Tran, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Using augmented reality for teaching pupils with special educational needs
Vojtěch Gybas, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2019
stať ve sborníku

Connectivism in Elementary School Instruction
Zuzana Homanová, Tatiana Havlásková, Libor Klubal
Rok: 2018
stať ve sborníku

INDIVIDUALIZATION OF INSTRUCTION USING 'SOCRATIVE' APP
Tatiana Prextová, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Zuzana Homanová, Vojtěch Gybas
Rok: 2018
stať ve sborníku

The categorisation of the pupils? work with iPad in a special elementary school
Vojtěch Gybas, Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2018
stať ve sborníku

USE OF SELECTED MOBILE DEVICES IN PRIMARY EDUCATION
Daniel Tran, Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2018
stať ve sborníku

USING THE TABLET AS A TOOL FOR RECORDING AND PROCESSING PUPILS EXPERIMENT
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2018
stať ve sborníku

Adaptive Practising Using Mobile Touch Devices
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2017, Springer International Publishing
kapitola v odborné knize

Experimenting with Support of Mobile Touch Devices for Pupils with Special Educational Neend
Vojtěch Gybas, Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Individualization of teaching in special elementary schools with using mobile touch devices
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Vojtěch Gybas
Rok: 2017
stať ve sborníku

Podpora frontální výuky pomocí webových nástrojů
Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Typologie webových aplikací pro vzdělávání
Libor Klubal
Rok: 2017
stať ve sborníku

Using Tablet and Itunesu as Individualized Instruction Tools
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová, Vojtěch Gybas
Rok: 2017
stať ve sborníku

Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Vojtěch Gybas
Rok: 2016
stať ve sborníku

Forms of the materials shared between a teacher and a pupil
Libor Klubal, Kateřina Kostolányová
Rok: 2016
stať ve sborníku

INDIVIDUALIZED TEACHING PROCESS FOR PUPILS WITH MODERATE MENTAL DISABILITY
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2016
stať ve sborníku

Mobile Technologies in the Hands of Special Pedagogues ? Yes or No?
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Vojtěch Gybas
Rok: 2016
stať ve sborníku

Využití tabletu při procvičování v matematice na základní škole ? případová studie
Libor Klubal
Rok: 2016
stať ve sborníku

Zvýšení pozornosti při práci v aplikaci na iPadu v základní škole speciální - akční výzkum
Vojtěch Gybas, Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2016
stať ve sborníku

Practicing in Mathematics Using a Tablet
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2015
stať ve sborníku

Using Mobile Technologies for flipped classroom teaching
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal, Jan Netolička
Rok: 2015
stať ve sborníku

55 tipů jak využít iPad ve vyučování
Libor Klubal, Vojtěch Gybas, Lenka Skýbová, Veronika Černotová
Rok: 2015, Wichterlovo gymnázium
odborná kniha

iPad integration in to the current professional practice of teachers in primary and secondary schoolls
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2014
stať ve sborníku

Mobile Technologies - Kind of Online Technologies Used in Real Education
Kateřina Kostolányová, Eugenie Smyrnova-Trybulska, Libor Klubal
Rok: 2014, University of Silesia in Katrowice
kapitola v odborné knize

Ways of ipad tablet use and its sparing at school
Kateřina Kostolányová, Libor Klubal
Rok: 2014, EDUKACJA ustawiczna DOROSŁYCH
článek v odborném periodiku

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



ZkratkaNázev předmětu
E-MTIMobile Technologies in Education
FKAPAAlgoritmizace 2
FKARPAlgoritmizace 1
FKIOPICT ve výuce odborných předmětů
FKMTVMobilní technologie ve výuce 1
FKMT2Mobilní technologie ve výuce 2
FKPROProgramování
FPAPAAlgoritmizace 2
FPARPAlgoritmizace 1
FPIOPICT ve výuce odborných předmětů
FPMTVMobilní technologie ve výuce 1
FPMT2Mobilní technologie ve výuce 2
FPPROProgramování
GKDI1Didaktika informatiky ZŠ 1
GKDI2Didaktika informatiky ZŠ 2
GKEDREdukační robotika
GKMTVModerní technologie ve vzdělávání
GKMT2Mobilní technologie ve výuce
GKNWVNástroje Webu 2.0 pro výuku
GKPMZProgramování na mobilních zařízeních
GKROPRočníkový projekt
GPDI1Didaktika informatiky ZŠ 1
GPDI2Didaktika informatiky ZŠ 2
GPEDREdukační robotika
GPMTVModerní technologie ve vzdělávání
GPMT2Mobilní technologie ve výuce
GPNWVNástroje Webu 2.0 pro výuku
GPPMZProgramování na mobilních zařízeních
GPROPRočníkový projekt
INFT1Informační technologie 1
INFT2Informační technologie 2
MICTPICT ve výuce odborných předmětů
MMTEVModerní technologie vzdělávání
1VVPIVedení výuky pomocí ICT
1ZICTVedení výuky pomocí ICT
11ZICVedení výuky pomocí ICT
2DIT1Didaktika informatiky ZŠ 1
2DIT2Didaktika informatiky ZŠ 2
2EDUREdukační robotika
3ALG2Algoritmizace a programování 2
3MOB1Mobilní technologie ve výuce 1
4ICTVInformační technologie ve vzdělávání
4ZICTInformační technologie ve vzdělávání
44ICTInformační technologie ve vzdělávání
44ZICInformační technologie ve vzdělávání
6DIGRDigitální gramotnost
6PSISŠkolní informační systémy
6PTMWTechnologie pro moderní web
66IGRDigitální gramotnost
66SISŠkolní informační systémy
66TMWTechnologie pro moderní web
7PCLOCloudové technologie
7PDGGDigitál. gramotnost a digital.vzdělávání
7PDI1Didaktika informatiky 1
7PDI2Didaktika informatiky 2
7PEROEdukační robotika
7PMGTManagement digitální třídy
77CLOCloudové technologie
77DI1Didaktika informatiky 1
77DI2Didaktika informatiky 2
77MGTManagement digitální třídy
8DICTDidaktika ICT
8DIGRDigitální gramotnost
8TEVVTechnologie ve vzdělávání
88EVVTechnologie ve vzdělávání
88ICTDidaktika ICT
88IGRDigitální gramotnost


AutorNázev práceTypRok
Machura LukášMobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeníchdiplomová 2020 
Svoboda MartinHudební aplikace do hudební výchovydiplomová 2020 
Šoborová HanaVytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a společnost na 2. stupni ZŠdiplomová 2020 
Zeman MiroslavVnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školáchdiplomová 2020 
Vach MichalVytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠdiplomová 2019 
Brázda MichalWebová aplikace pro správu záznamů o výuce z pohledu učitelediplomová 2018 
Hladík JanGenerátor testů a pracovních listů - webová aplikacediplomová 2018 
Marek OndřejNástroj pro testování žáků - webová aplikacediplomová 2018 
Pizúr AdamVzdělávací aplikace pro mobilní zařízení zaměřená na výuku geografiediplomová 2018 
Hulva ZdeněkPodpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízeníbakalářská 2020 
Pavlásková AlenaVytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠ se zaměřením na mobilní zařízeníbakalářská 2020 
Miklušová ŠárkaAnalýza výuky oblasti IKT na waldorfském typu školybakalářská 2019 
Ticháčková LenkaElektronická podpora výuky fyziky na základní školebakalářská 2019 
Josefus JakubMobilní dotykové zařízení jako podpora osobního digitálního portfolia učitelebakalářská 2018 
Skupien VlastimilNástroje tvorby webového obsahu pro učitelebakalářská 2018 
Svoboda MartinMobilní technologie v hudební výchověbakalářská 2018 
Valíková SabinaMobilní dotykové zařízení jako tvůrčí nástroj ve výuce českého jazyka a literatury.bakalářská 2018 
Striš RomanTablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních školbakalářská 2016 


Rozvoj digitálních kompetencí pedagogických pracovníků základních škol v MSK
Hlavní řešitelMgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Období11/2019 - 10/2022
PoskytovatelKatedra informač. a komunik. technologií, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
Stavřešený
Dopad procesu gamifikace v LMS kurzech
Hlavní řešitelMgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Období1/2018 - 12/2019
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavukončený
Mobilní dotyková zařízení jako nástroj pro posilování klíčových kompetencí žáků
Hlavní řešitelMgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Období1/2017 - 12/2018
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavukončený
Tvorba komplexní výukové podpory předmětu Nástroje Webu 2.0 pro výuku.
Hlavní řešitelMgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Období1/2017 - 11/2017
PoskytovatelRozvojové programy MŠMT
Stavukončený
facebook
rss
social hub