OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií
Libor Klubal
titul, jméno, příjmení: | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: |
SA 401, budova SA |
funkce: | |
obor činnosti: | mobilní technologie ve výuce, aplikace ICT ve vzdělávání, didaktika informatiky a ICT |
katedra / středisko (fakulta): | Katedra informačních a komunikačních technologií (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2730 |
e-mail: |
Vzdělání
2019
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta Titul Ph.D., Doktorské studium, Specializace v pedagogice - Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
2000
Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta Titul Mgr., obor Učitelství pro základní školy - matematika a výpočetní technika Diplomová práce: Návrh osnov a učebních plánů předmětu Práce s počítačem státní zkouška z předmětů matematika s didaktikou, pedagogika a psychologie, výpočetní technika s didaktikou
1994
Ostravská univerzita v Ostravě, Přírodovědecká fakulta Titul Bc., obor Informatika státní zkouška z předmětů programování a počítače, teoretické základy informatiky, informační technologie a aplikace
Zaměstnání, praxe
2/2021
Místopředseda Národního kabinetu ICT, Národní pedagogický institut
6/2019 – dosud
Předseda Krajského kabinetu ICT MSK projekt SYPO, Národní pedagogický institut
1/2018 – 1/2019
Člen Pracovní skupiny SYPO - Národní pedagogický institut - podpora krajských ICT metodiků
9/2016 – dosud
Základní škola Štítina, Komenského 26 učitel, metodik ICT výuka předmětů matematika, výpočetní technika
9/2014 – dosud
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra informačních a komunikačních technologií odborný asistent
7/2007 – 8/2016
Wichterlovo gymnázium, Ostrava-Poruba zástupce ředitele 2. stupeň řízení, tvorba a správa webové prezentace, metodik ICT
9/2002 – 7/2007
Wichterlovo gymnázium, Ostrava-Poruba učitel, metodik ICT výuka předmětů matematika, výpočetní technika, algoritmizace a programování správa webové prezentace, koordinace tvorby ŠVP
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Hulva Zdeněk | Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech | diplomová | 2022 |
Ticháčková Lenka | Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO WeDo a nástroje Scratch | diplomová | 2022 |
Sikorová Kamila | Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch | diplomová | 2021 |
Machura Lukáš | Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních | diplomová | 2020 |
Svoboda Martin | Hudební aplikace do hudební výchovy | diplomová | 2020 |
Šoborová Hana | Vytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a společnost na 2. stupni ZŠ | diplomová | 2020 |
Zeman Miroslav | Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách | diplomová | 2020 |
Vach Michal | Vytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠ | diplomová | 2019 |
Brázda Michal | Webová aplikace pro správu záznamů o výuce z pohledu učitele | diplomová | 2018 |
Hladík Jan | Generátor testů a pracovních listů - webová aplikace | diplomová | 2018 |
Marek Ondřej | Nástroj pro testování žáků - webová aplikace | diplomová | 2018 |
Pizúr Adam | Vzdělávací aplikace pro mobilní zařízení zaměřená na výuku geografie | diplomová | 2018 |
Přeček Matěj | Mobilní dotyková zařízení a jejich vliv na individualizaci výuky | bakalářská | |
Franek Daniel | Individualizace výuky s ohledem na využití mobilních zařízení žáků | bakalářská | 2022 |
Heczko Radim | Zapojení mobilních dotykových zařízení do vybraných fází výuky | bakalářská | 2022 |
Hill Vladimír | SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání | bakalářská | 2022 |
Millová Petra | Individualizace výuky ve výuce přírodovědných předmětů na základní škole | bakalářská | 2022 |
Strakoš Robert | Pojetí obsahu výuky počítačových sítí na 2. st. ZŠ v reflexi názorů a znalostí učitelů | bakalářská | 2022 |
Žáková Karin | Analýza využití mobilního zařízení ve zdravotnickém zařízení | bakalářská | 2022 |
Dědič Filip | Chytrá zařízení při podpoře pohybové aktivity a využití v tělesné výchově | bakalářská | 2021 |
Sonnek Jan | Tvorba mobilní aplikace pro výuku | bakalářská | 2021 |
Hulva Zdeněk | Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení | bakalářská | 2020 |
Pavlásková Alena | Vytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠ se zaměřením na mobilní zařízení | bakalářská | 2020 |
Miklušová Šárka | Analýza výuky oblasti IKT na waldorfském typu školy | bakalářská | 2019 |
Ticháčková Lenka | Elektronická podpora výuky fyziky na základní škole | bakalářská | 2019 |
Josefus Jakub | Mobilní dotykové zařízení jako podpora osobního digitálního portfolia učitele | bakalářská | 2018 |
Skupien Vlastimil | Nástroje tvorby webového obsahu pro učitele | bakalářská | 2018 |
Svoboda Martin | Mobilní technologie v hudební výchově | bakalářská | 2018 |
Valíková Sabina | Mobilní dotykové zařízení jako tvůrčí nástroj ve výuce českého jazyka a literatury. | bakalářská | 2018 |
Striš Roman | Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol | bakalářská | 2016 |
Rozvoj digitálních kompetencí pedagogických pracovníků základních škol v MSK | |
---|---|
Hlavní řešitel | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
Období | 11/2019 - 10/2022 |
Poskytovatel | Katedra informač. a komunik. technologií, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) |
Stav | řešený |
Dopad procesu gamifikace v LMS kurzech | |
---|---|
Hlavní řešitel | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
Období | 1/2018 - 12/2019 |
Poskytovatel | Specifický VŠ výzkum |
Stav | ukončený |
Mobilní dotyková zařízení jako nástroj pro posilování klíčových kompetencí žáků | |
---|---|
Hlavní řešitel | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
Období | 1/2017 - 12/2018 |
Poskytovatel | Specifický VŠ výzkum |
Stav | ukončený |
Tvorba komplexní výukové podpory předmětu Nástroje Webu 2.0 pro výuku. | |
---|---|
Hlavní řešitel | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
Období | 1/2017 - 11/2017 |
Poskytovatel | Rozvojové programy MŠMT |
Stav | ukončený |