OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií
Tomáš Javorčík
titul, jméno, příjmení:
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
SA 402, budova SA
funkce:
tajemník katedry, výkonný redaktor časopisu ICTE Journal, pedagogický poradce
obor činnosti:
informační a mediální výchova, marketing, digitální gramotnost
katedra / středisko (fakulta):
telefon, mobil:
553 46 2632
Nenalezen žádný záznam.
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2016
stať ve sborníku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015, GRANT Journal
článek v odborném periodiku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Magdaléna Závodná, Michaela Mrázová, Tomáš Javorčík, Tatiana Havlásková, Daniel Tran, Kateřina Kostolányová, Ján Gunčaga ... další autoři
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2023, Sustainability
článek v odborném periodiku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2023, The Electronic Journal of e-Learning
článek v odborném periodiku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2022
uspořádání konference, workshopu
Kateřina Kostolányová, Slavomíra Klimszová, Tereza Guziurová, Tomáš Javorčík, Beáta Jelínková, Ivana Šimonová ... další autoři
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
působení v zahraničí
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2021
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2021
stať ve sborníku
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2020
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2019
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2018
stať ve sborníku
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2017
stať ve sborníku
Rok: 2016
stať ve sborníku
Rok: 2016
ostatní
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2015, GRANT Journal
článek v odborném periodiku
Rok: 2015
stať ve sborníku
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2014
stať ve sborníku
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Rok: 2014, Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły
kapitola v odborné knize
Rok: 2013
stať ve sborníku
Rok: 2013
stať ve sborníku
Rok: 2011
stať ve sborníku
Nenalezen žádný záznam.
Zkratka
Název předmětu
BVZDO
CVYTE
E-DIP
E-DIV
E-MED
E-PRO
FKINV
FKMEK
FPINV
FPMEK
GKBIT
GKMVV
GKPSE
GPBIT
GPMVV
MMATS
6DIGR
6INZD
6P3DT
66EDM
66IGR
663DT
7PGRF
7P3DV
77GRF
773DV
8DIGR
88IGR
Autor
Název práce
Typ
Rok
Ďurian Čeněk
Vztah počítačového hráčství a školního prospěchu u žáků SŠ
rigorózní
2022
Komjathy Gabriel
Vliv hraní šachu na logické a kritické myšlení žáků druhého stupně základních škol
diplomová
2024
Zmrzlíková Lucie
Hybridní pracovní sešit pro výuku vybraných kapitol Informatiky
diplomová
2024
Chmelářová Veronika
Digitální gramotnost v přípravě učitele
diplomová
2023
Hanusková Adéla
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
diplomová
2023
Horký Lukáš
Podpůrná vzdělávací videa pro předmět Výchova k občanství
diplomová
2023
Horký Lukáš
Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole
diplomová
2023
Kancner Michael
Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ
diplomová
2023
Tomášková Eva
Využití microlearningového systému MLS ve výuce vybraných kapitol technické výchovy
diplomová
2023
Keppertová Veronika
Analýza úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně ZŠ
diplomová
2022
Butta Lukáš
Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace
diplomová
2020
Ďurian Čeněk
MicroLearning jako podpora výuky tvorby webu u žáků 2. stupně ZŠ
diplomová
2020
Pindur Adam
MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ
diplomová
2020
Skupien Vlastimil
Redakční systém pro tvorbu MicroLearningových kurzů
diplomová
2020
Vaňhara Jakub
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
diplomová
2020
Maceček Zdeněk
Příčiny a průběh kyberšikany u dětí a mládeže
diplomová
2014
Hnida Adam
Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství
bakalářská
2024
Hrůzová Klára
Výuka stolničení a etikety prostřednictvím sociální sítě Instagram
bakalářská
2024
Martinková Lucie
Využití digitálních technologií v mateřských školách
bakalářská
2024
Pistovčáková Lada
Návrh vzdělávacích plakátů pro učebny informatiky
bakalářská
2024
Bartoň David
Výuka hry na kytaru prostřednictvím online kurzu
bakalářská
2023
Vala Jan
Webová microlearningová učebnice Scratch
bakalářská
2023
Fialová Aneta
Digitální fotografie ve vzdělávání
bakalářská
2022
Jakab Lucie
Způsoby realizování mediální výchovy pomocí ICT
bakalářská
2022
Komjathy Gabriel
Možnosti využití hry Minecraft pro výuku žáků a studentů
bakalářská
2022
Matula Václav
Zavádění digitálních technologií do vzdělávacího procesu pohledem ředitelů škol a ICT koordinátorů
bakalářská
2022
Rešl Miroslav
Aplikace Office 365 pro podporu online výuky
bakalářská
2022
Solková Lucie
Použití metody Design Thinking pro tvorbu online kurzů
bakalářská
2022
Zámečník Jakub
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti ve výchově k občanství
bakalářská
2022
Zmrzlíková Lucie
Výuka programování prostřednictvím pracovních listů pro Micro:bit
bakalářská
2022
Kačalková Jaroslava
Moderní výuka účetnictví pro střední školy
bakalářská
2021
Matzkeová Jennifer
Efekt microlearningu ve výuce a učení
bakalářská
2021
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2023 - 12/2023
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2022 - 12/2022
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2020 - 12/2021
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2018 - 12/2019
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený