OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií
Petra Kočková
titul, jméno, příjmení:
Mgr. Petra Kočková, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
funkce:
obor činnosti:
informační technologie ve vzdělávání, multimédia
katedra / středisko (fakulta):
telefon, mobil:
553 46 2630
Nenalezen žádný záznam.
Rok: 2023
působení v zahraničí
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2025
uspořádání konference, workshopu
Marta Slepánková, Kristýna Kiliánová, Petra Kočková, Kateřina Kostolányová, Martin Kotyrba, Hashim Habiballa ... další autoři
Rok: 2025, Acta Informatica Pragensia
článek v odborném periodiku
Rok: 2025
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2025
stať ve sborníku
článek v odborném periodiku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
COMPARING ONLINE AND FACE-TO-FACE LEARNING THROUGH THE EYES OF PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL TEACHERS
Rok: 2024
stať ve sborníku
COMPARING ONLINE AND FACE-TO-FACE LEARNING THROUGH THE EYES OF PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL TEACHERS
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
působení v zahraničí
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Nenalezen žádný záznam.
Zkratka
Název předmětu
GKMVV
GPMVV
6PMUL
6P3DT
66MUL
7PCLO
7PEPO
7PGRF
7P3DV
77CLO
77EPO
77GRF
773DV
88ICT
Autor
Název práce
Typ
Rok
Bauerová Klára
Interaktivní kurz digitální fotografie a grafiky pro žáky ZŠ
bakalářská
2025
Čermák David
Možnosti využití LMS Moodle ve výuce
bakalářská
2025
Satinský Vojtěch
E-kurz počítačové grafiky pro začátečníky
bakalářská
2025
Diblík Michal
Kreativní využití virtuální reality ve vzdělávání
bakalářská
2024
Janečková Edita
Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí
bakalářská
2024
Kupčáková Soňa
Využití digitálních technologií v neinformatických předmětech na ZŠ
bakalářská
2024
Ševčík David
YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ
bakalářská
2022
Období
10/2023 – 3/2026
Poskytovatel
Erasmus+
Stav
řešený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
90 180 EUR
Období
1/2025 – 12/2025
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
řešený
Role v projektu
Hlavní řešitel
Celkové náklady
381 700 CZK
Období
1/2025 – 12/2025
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
řešený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
357 500 CZK
Období
1/2024 – 12/2024
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
272 800 CZK
Období
1/2024 – 12/2024
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Hlavní řešitel
Celkové náklady
282 700 CZK
Období
1/2024 – 12/2024
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
202 400 CZK
Období
1/2023 – 12/2023
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
168 300 CZK
Období
1/2023 – 12/2023
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Hlavní řešitel
Celkové náklady
218 900 CZK
Období
1/2022 – 12/2022
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
366 786 CZK
Období
1/2022 – 12/2022
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
Role v projektu
Odborný spolupracovník
Celkové náklady
261 800 CZK






















