OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií
Petra Kočková
titul, jméno, příjmení:
Mgr. Petra Kočková
místnost, podlaží, budova:
funkce:
obor činnosti:
informační technologie ve vzdělávání, multimédia
katedra / středisko (fakulta):
telefon, mobil:
553 46 2630
Nenalezen žádný záznam.
Rok: 2023
působení v zahraničí
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
COMPARING ONLINE AND FACE-TO-FACE LEARNING THROUGH THE EYES OF PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL TEACHERS
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2024
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2024
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
stať ve sborníku
Rok: 2023
působení v zahraničí
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
uspořádání konference, workshopu
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Rok: 2022
stať ve sborníku
Nenalezen žádný záznam.
Zkratka
Název předmětu
GKMVV
GPMVV
6PMUL
6P3DT
66MUL
7PCLO
7PEPO
7PGRF
7P3DV
77EPO
77GRF
773DV
88ICT
Autor
Název práce
Typ
Rok
Diblík Michal
Kreativní využití virtuální reality ve vzdělávání
bakalářská
2024
Janečková Edita
Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí
bakalářská
2024
Kupčáková Soňa
Využití digitálních technologií v neinformatických předmětech na ZŠ
bakalářská
2024
Ševčík David
YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ
bakalářská
2022
Hlavní řešitel
Mgr. Petra Kočková
Období
1/2024 - 12/2024
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
řešený
Hlavní řešitel
Mgr. Petra Kočková
Období
1/2023 - 12/2023
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený