Celoživotní vzdělávání
Diverzita ve třídě 1 - Kontexty rušivého chování
Fakulta
Pedagogická fakulta
Typ kurzu
celoživotní
Forma studia
prezenční
Délka studia
0 semestrů
Garant programu
Kontaktní osoba
Pro koho je kurz určen
Vzdělávací kurz s názvem Diverzita ve třídě 1 - Kontexty rušivého chování je určen pro pedagogy (učitele, asistenty pedagoga i vychovatele) z praxe. Účastníci kurzu budou seznámeni s kontexty rušivého chování žáků ve třídě se zaměřením na klíčové prvky: žáka, třídu (skupinu), pedagoga a proces výuky (výchovy). Na základě práce s myšlenkovými mapami, které si pedagogové budou vytvářet na tabletech, proběhne definování a porozumění prvkům, které výuku narušují.
Cílem kurzu je prostřednictvím cyklů zkušenostního učení porozumět kontextům rušivého chování žáků ve třídě a navrhnout vhodné postupy práce s nimi. Rozsah kurzu je 8 hodin. Kurz využívá IT technologií, zapojení práce s myšlenkovými mapami na tabletech. Forma kurzu je prezenční, jednodenní seminář, na který je možné navázat dalšími připravenými vzdělávacími kurzy. V rámci kurzu probíhá párová výuka dvou lektorů a asistence studenta pro potřeby individualizace výuky v oblasti využití myšlenkových map na tabletech. Kurz je určen pro 10 - 18 účastníků.
Cílem kurzu je prostřednictvím cyklů zkušenostního učení porozumět kontextům rušivého chování žáků ve třídě a navrhnout vhodné postupy práce s nimi. Rozsah kurzu je 8 hodin. Kurz využívá IT technologií, zapojení práce s myšlenkovými mapami na tabletech. Forma kurzu je prezenční, jednodenní seminář, na který je možné navázat dalšími připravenými vzdělávacími kurzy. V rámci kurzu probíhá párová výuka dvou lektorů a asistence studenta pro potřeby individualizace výuky v oblasti využití myšlenkových map na tabletech. Kurz je určen pro 10 - 18 účastníků.
Kurz v kostce
Cílem kurzu je prostřednictvím cyklů zkušenostního učení porozumět kontextům rušivého chování žáků ve třídě a navrhnout vhodné postupy práce s nimi. Kurz využívá IT technologií, zapojení práce s myšlenkovými mapami na tabletech. Forma kurzu je prezenční, jednodenní seminář, na který je možné navázat dalšími připravenými vzdělávacími kurzy. V rámci kurzu probíhá párová výuka dvou lektorů a asistence studenta pro potřeby individualizace výuky v oblasti využití myšlenkových map na tabletech.
Podmínky přijetí
Do kurzu se mohou přihlásít pedagogové z praxe - učitelé, asistenti pedagoga, vychovatelé.
Co se naučíte
Absolvent získá znalosti v oblasti kontextů rušivého chování žáků ve třídě se zaměřením na klíčové prvky: žáka, třídu (skupinu), pedagoga a proces výuky (výchovy).
Dokáže vytvořit na tabletu myšlenkovou mapu na základě které, definuje jednotlivé prvky rušivého chování žáků. Porozumí propojení teorie s vlastní praxí.
Dokáže vytvořit na tabletu myšlenkovou mapu na základě které, definuje jednotlivé prvky rušivého chování žáků. Porozumí propojení teorie s vlastní praxí.
Vaše uplatnění
Absolvent porozumí prvkům, které narušují výuku a pomocí myšlenkových map propojí teorii s vlastní praxí.
Organizace výuky
Celková délka kurzu je 8 hodin.
Doklad o absolvování
Osvědčení