OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta

Michaela Trnová

Michaela Trnová

Základní

Životopis

Publikační činnost

Výuka

Vedené závěrečné práce

Projekty a granty


titul, jméno, příjmení:Mgr. Michaela Trnová
místnost, podlaží, budova: G 303, budova G
funkce:
obor činnosti:anglický jazyk, německý jazyk, fonetika anglického jazyka, didaktika anglického jazyka, praxe, pedagogický poradce
katedra / středisko (fakulta): Katedra anglického jazyka s didaktikou (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2704
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



Vybrané publikace

Trnová, M. Obsahová analýza učebnic anglického jazyka na 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2. 2017.
Klimszová, S., Cindlerová, I. a Trnová, M. English Teaching in Primary School. 2016.
Trnová, M. Metodická podpora pro vzdělávání žáků s LMP. In: Společné vzdělávání: Inkluze v hodinách angličtiny. Praha, Ostrava, Brno: Oxford University Press, Národní ústav pro vzdělávání. 2016.
Cindlerová, I. a Trnová, M. Didaktická čítanka britské literatury. 2014.
Hutchinson, T., Hardy-Gould, J. a Trnová, M. Project 1 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T., Fricker, R. a Trnová, M. Project 2 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T., Pye, D. a Trnová, M. Project 3 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T. a Trnová, M. Project 4 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Trnová, M., Paulerová, E. a Davies, G. Oxford Maturita Excellence Průvodce gramatikou k maturitě. 2013.

Všechny publikace

Trnová, M. Hodnocení psaní na 2. stupni ZŠ. 2018.
Trnová, M. Obsahová analýza učebnic anglického jazyka na 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2. 2017.
Klimszová, S., Cindlerová, I. a Trnová, M. English Teaching in Primary School. 2016.
Trnová, M. International Staff Training Week at Phillips-Universität Marburg. 2016.
Trnová, M. Metodická podpora pro vzdělávání žáků s LMP. In: Společné vzdělávání: Inkluze v hodinách angličtiny. Praha, Ostrava, Brno: Oxford University Press, Národní ústav pro vzdělávání. 2016.
Klimszová, S., Cindlerová, I. a Trnová, M. The Role of Phonetics in Primary School. 2016.
Trnová, M. a Cindlerová, I. CLIL Essentials. In: CLIL Essentials. Lučina: KVIC. 2015.
Trnová, M. The Language Dimension in All Subjects. 2015.
Cindlerová, I. a Trnová, M. Universidade Lusófona. 2015.
Trnová, M. Adult Education in the Czech Republic. In: Spelling needn't be hard work!. Celje: Alfabet. 2014.
Trnová, M. CLIL Basics. In: Progress. Ostrava: KVIC. 2014.
Trnová, M. CLIL Introduction. In: Školení školních asistentů - rodilí mluvčí. Praha: SCIO, British Council. 2014.
Cindlerová, I. a Trnová, M. Didaktická čítanka britské literatury. 2014.
Trnová, M. Humanities. In: CLIL - nové výzvy a trendy. Praha: British Council, NÚV. 2014.
Hutchinson, T., Hardy-Gould, J. a Trnová, M. Project 1 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T., Fricker, R. a Trnová, M. Project 2 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T., Pye, D. a Trnová, M. Project 3 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T. a Trnová, M. Project 4 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Hutchinson, T. a Trnová, M. Project 5 Fourth edition Pracovní sešit s poslechovým CD a přípravou na testování. 2014.
Trnová, M., Paulerová, E. a Davies, G. Oxford Maturita Excellence Průvodce gramatikou k maturitě. 2013.
Trnová, M. a Cindlerová, I. Summer Camp 2013. In: Progress. Kravaře: KVIC. 2013.
Trnová, M. Best Practice. In: Babylon - Dialog bez bariér. Ostrava: KVIC. 2011.
Trnová, M. ELT Signposts 2011 [Konference]. Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno, Česká republika. 2011.
Trnová, M. Focussed on Environment. In: Dialog bez bariér. Ostrava: KVIC. 2011.
Trnová, M. Jak získat grant (Comenius - DVPP). In: Babylon - Dialog bez bariér. Ostrava: KVIC. 2011.
Trnová, M. Scotland in Classroom Activities. In: Dialog bez bariér. Ostrava: KVIC. 2011.
Trnová, M. Summer Camp 2011. In: Dialog bez bariér. Trojanovice: KVIC. 2011.
Trnová, M. A Walk through Bath. In: The Vienna ConneXion 2010. Vienna: TEA. 2010.
Trnová, M. English for Children. In: Dialog bez bariér. Ostrava: KVIC. 2010.
Trnová, M. The United Kingdom in Classroom Activities. In: ELT: Sharing Innovative Ideas and Experience. Ústí nad Labem: ATECR. 2010.
Trnová, M. A Walk through Bath. In: Global Skills for Local Needs - Facing Challenges in 21st Century Classrooms. Budapest: IATEFL Hungary. 2009.
Trnová, M. Comenius - Individual Mobility. In: Crossing Borders. Český Těšín: Moravskoslezské sdružení učitelů angličtiny, o. s.. 2009.
Trnová, M. Crossing Borders [Konference]. Český Těšín, Česká republika. 2009.
Trnová, M. The Emerald Isle in Classroom Activities. In: Ireland. Wroclaw: IATEFL Poland. 2009.
Trnová, M. The Emerald Isle in Classroom Activities. In: Thinking outside the Box - Current Approaches and Future Trends in English Language Education. Balatonfüred: IATEFL Hungary. 2008.
Trnová, M. Back to Comenius [Konference]. Přerov, Česká republika. 2007.
Trnová, M. Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2. In: .


AutorNázev práceTypRok
Šťáva OndřejVliv příběhů na osvojení slovní zásoby v hodině anglického jazyka na 1.stupni ZŠdiplomová 2018 
Kubalcová PavlaVýuka CLIL na prvním stupni ZŠdiplomová 2017 
Lubojacká RenátaFaktory ovlivňující postoje žáků mladšího školního věku k anglickému jazykudiplomová 2017 
Przybylová NicoleProduktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠdiplomová 2017 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
rss
social hub