Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Odborný asistent – zahraniční akademický pracovník (Post Doc) se zaměřením na obecnou/oborovou didaktiku, pedagogiku nebo pedagogickou psychologii
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa v souvislosti s realizací projektu „Implementace reformy učitelské přípravy na OU: kompetenční vzdělávání založené na praxi, výzkumu, internacionalizaci a spolupráci s klinickou školou.“
- odborný asistent / odborná asistentka se zaměřením na psychologii zdraví, psychopatologii, popř. pedagogickou psychologii, obecnou psychologii
Označení pracovního místa
- Odborný asistent – zahraniční akademický pracovník (Post Doc) se zaměřením na obecnou/oborovou didaktiku, pedagogiku nebo pedagogickou psychologii
- Typ systemizovaného místa: Odborný asistent
Popis pracovní náplně pracovního místa
- realizace samostatné výzkumné činnosti zaměřené na didaktiku, pedagogiku nebo pedagogickou psychologii (povinnost podat žádost o vědecký grant)
- aktivní publikační činnost
- zapojení do výuky studentů (vyučovací jazyk angličtina, čeština, slovenština)
- vedení bakalářských a diplomových prací
- aktivní účast na mezinárodních konferencích
Označení specifikace mezinárodního výzkumného profilu uchazeče
- R2 – Recognized
Předpokládaná výše úvazku
- úvazek 1,0 (případně dle dohody)
Kvalifikační a další předpoklady
V souladu s podmínkami projektu se zahraničním akademickým pracovníkem rozumí „pracovník, který v průběhu posledních 5 let minimálně 2 roky působil mimo území ČR jako akademický pracovník na vysoké škole na minimálně 0,5 pracovní úvazek, nebo byl v průběhu posledních 5 let alespoň 2 roky studentem Ph.D. na zahraniční vysoké škole. Občané ČR nejsou vyloučeni.“
- ukončené Ph.D. studium se zaměřením na obecnou/oborovou didaktiku, pedagogiku nebo pedagogickou psychologii
- publikační činnost
- zkušenost s podáváním a realizací výzkumných projektů
- praxe minimálně 2 roky na zahraniční vysoké škole nebo PhD studium na zahraniční vysoké škole v posledních 5 letech
- zkušenosti s inkluzivním vzděláváním výhodou
- kvalitní písemný i ústní projev v angličtině, minimálně na úrovni B2.
- EU research level: R2 Recognized
Předpokládané datum nástupu
- 1. ledna 2025 (případně podle dohody) do 31. prosince 2026
Mzdové podmínky
- v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem OU a podmínkami projektu IMPREF pro pozici Odborného asistenta, úvazek 100 % (1,0) = 70 000,- Kč před zdaněním
Dále nabízíme
- 8 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dní volna k léčení
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
- firemní školku Elánek
- využívání univerzitní knihovny zdarma
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče
- strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti
- motivační dopis
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
- doklady o dosažené kvalifikaci (v případě osobní účasti budou požadovány originály nebo ověřené kopie dokladů)
- občan ČR – doložení působení v zahraničí dle požadovaných kvalifikačních předpokladů
Termín, způsob, forma a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče
Strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti, motivační dopis, doklady o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 30. listopadu 2024 na adresu: .
Kontakt pro bližší informace
- doc. PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D. - hlavní řešitel projektu
Jazyk, ve kterém bude vedeno výběrové řízení
- anglický
První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511
e-mail: