Pracovní příležitosti
Specialista/specialistka zahraničních vztahů s funkčním zařazením vedoucí Oddělení pro internacionalizaci
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na pozici
- specialista/specialistka zahraničních vztahů s funkčním zařazením vedoucí Oddělení pro internacionalizaci
Oddělení pro internacionalizaci Pedagogické fakulty Ostravské univerzity je klíčovým orgánem zajišťujícím rozvoj a koordinaci mezinárodních aktivit fakulty. Hlavními úkoly oddělení jsou podpora, organizace a administrace zahraničních mobilit vyjíždějících i přijíždějících studentů a zaměstnanců, rozvoj internacionalizace kurikula a výuky („internacionalizace doma“) ve spolupráci se Studijním oddělením PdF OU, podpora rozvoje internacionalizace výzkumu ve spolupráci s Oddělením pro VaV PdF OU a zajištění podmínek pro mezinárodní projekty ve spolupráci s Oddělením pro podporu projektů PdF OU. Vedoucí oddělení bude odpovědný za koordinaci těchto aktivit, rozvoj nových partnerství, administrativní podporu a spolupráci s fakultními a univerzitními orgány na internacionalizačních strategiích.
Označení pracovního místa
- specialista/specialistka zahraničních vztahů
Typ systemizovaného místa
- specialista I / specialistka I
Popis pracovní náplně pracovního místa
- řídí a koordinuje tým zajišťující agendu vyjíždějících a přijíždějících studentů a zaměstnanců, včetně jejich administrativní, metodické a finanční podpory
- úzce spolupracuje s proděkanem/proděkankou, do jehož/jejíž agendy spadá internacionalizace a navrhuje mu/jí postup při řešení administrativních, personálních a finančních záležitostí týkajících se činností oddělení
- koordinuje péči o zahraniční studenty a podporuje jejich integraci do akademického prostředí fakulty
- podílí se na strategickém řízení mobilitních programů a rozvoji internacionalizace v souladu s koncepcí fakulty (univerzity)
- komunikuje s vedením fakulty, partnerskými školami a národními i mezinárodními institucemi a reprezentuje fakultu na jednáních a konferencích
- spolupracuje na přípravě vnitřních předpisů, strategií a koncepcí v oblasti mobilit a internacionalizace
- řeší systémové otázky související s internacionalizací, navrhuje zlepšení procesů a implementuje legislativní a metodické změny
- podporuje profesní rozvoj týmu, organizuje školení a workshopy
- odpovídá za kvalitu a efektivitu poskytovaných služeb v oblasti mobilit a internacionalizace
- účastní se porad vedení fakulty, na které je přizván/přizvána, a připravuje podklady pro jednání na těchto poradách
Předpokládaná výše úvazku
- úvazek 0,5 (20 hodin týdně)
- pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou/neurčitou v souladu se zákoníkem práce
- sjednaným druhem práce je specialista zahraničních vztahů / specialistka zahraničních vztahů a současně vedoucí Oddělení internacionalizace, kdy vedoucí pozice je vždy sjednávána na dobu určitou
- zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice)
- při oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
- v případě výběru zaměstnance/zaměstnankyně, který/á již pracuje na Pedagogické fakultě, nedojde ke změně pracovního poměru na dobu určitou, ale pouze k funkčnímu zařazení na pozici vedoucí/ho Oddělení internacionalizace na dobu určitou
Mzdové podmínky
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Přepokládané datum nástupu uchazeče
- září – říjen 2025, popř. dle dohody
Kvalifikační a další předpoklady
- vysokoškolské vzdělání II. stupně (případně vysokoškolské vzdělání I stupně + 5 let praxe v oboru)
- vynikající manažerské, komunikační, koordinační a organizační dovednosti, přirozená autorita
- aktivní znalost AJ na úrovni C1 (jazyk je využíván v písemné i mluvené podobě a schopnost jeho užití je podmínkou pro výkon uvedené pozice)
- aktivní znalost MS Office
- zkušenosti s tematikou agendy internacionalizace
- znalost administrativy v akademickém prostředí výhodou
- očekáváme flexibilitu, pečlivost, schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědný přístup
Dále nabízíme
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dní volna k léčení
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí
Termín, způsob, formu a místo pro dodání požadovaných dokladů
- koncepce (klíčové body) perspektivní rozvojové strategie oddělení (maximálně 2 strany A4)
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511
e-mail: