Pracovní příležitosti
Referent/ka studijního oddělení
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka studijního oddělení Pedagogické fakulty
Označení pracovního místa
- referent/ka studijního oddělení
Popis pracovní náplně pracovního místa:
- zajišťuje administrativní a organizační práce studijního oddělení
- vede, zajišťuje a spravuje studijní agendu, registraci studentů, komunikaci se studenty, administraci studijního informačního systému
- zpracování dat v informačním systému školy, práci s excelovskými soubory při přípravě rozvrhů a dalších podkladů pro výuku
- je administrativně-technickou podporou pro přípravu žádostí o akreditaci studijních programů a kontrolní zprávy studijních programů
- administrativní podporou v oblasti vědecko-výzkumné činnosti školy
- dodržuje pravidla dána legislativní podporou pro vysoké školy, univerzitní a fakultní předpisy
- je vedena vedoucím studijního oddělení a proděkanem pro studium a celoživotní vzdělávání (administruje úkoly zadané z úseku příslušného proděkana)
Předpokládaná výše úvazku:
- 1,0 úvazek (40 hodin týdně)
Kvalifikační a jiné předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe)
- angličtina na úrovni B1
- pokročilá znalost MS Office (Word, Excel)
- praxe ve vysokoškolském prostředí výhodou
- zkušenost s vedením administrativy
- komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost, dochvilnost
- pozitivní přístup k práci a časová flexibilita
- schopnost analytického myšlení
- schopnost rozpoznat prioritu a samostatné řešení problémů
- schopnost týmové práce a týmové sounáležitosti
- ochota učit se novým věcem a neustále se rozvíjet
- odolnost vůči stresu
Předpokládané datum nástupu:
- od 1. května 2025, popř. dle dohody
- pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti, v souladu se Zákoníkem práce
Mzdové podmínky:
- 4. tarifní třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU (tj. 23.800,- Kč při úvazku 1,0)
- možnost přiznání nenárokové složky mzdy formou osobního ohodnocení po zapracování
Dále nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dní volna k léčení
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
- firemní školku Elánek
- využívání univerzitní knihovny zdarma
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče:
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
Termín, způsob a místo pro dodání požadovaných dokladů:
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 31. března 2025 na adresu . Do předmětu zprávy uveďte: „Přihláška k VŘ – referent/ka studijního oddělení“.
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Druhé kole formou osobního pohovoru s vybranými uchazeči přeběhne v první polovině dubna 2025.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511
e-mail: