Pracovní příležitosti

Referent/ka studijního oddělení

Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka studijního oddělení Pedagogické fakulty

Označení pracovního místa

  • referent/ka studijního oddělení

Popis pracovní náplně pracovního místa:

  • zajišťuje administrativní a organizační práce studijního oddělení
  • vede, zajišťuje a spravuje studijní agendu, registraci studentů, komunikaci se studenty, administraci studijního informačního systému
  • zpracování dat v informačním systému školy, práci s excelovskými soubory při přípravě rozvrhů a dalších podkladů pro výuku
  • je administrativně-technickou podporou pro přípravu žádostí o akreditaci studijních programů a kontrolní zprávy studijních programů
  • administrativní podporou v oblasti vědecko-výzkumné činnosti školy
  • dodržuje pravidla dána legislativní podporou pro vysoké školy, univerzitní a fakultní předpisy
  • je vedena vedoucím studijního oddělení a proděkanem pro studium a celoživotní vzdělávání (administruje úkoly zadané z úseku příslušného proděkana)

Předpokládaná výše úvazku:

  • 1,0 úvazek (40 hodin týdně)

Kvalifikační a jiné předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe)
  • angličtina na úrovni B1
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel)
  • praxe ve vysokoškolském prostředí výhodou
  • zkušenost s vedením administrativy
  • komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost, dochvilnost
  • pozitivní přístup k práci a časová flexibilita
  • schopnost analytického myšlení
  • schopnost rozpoznat prioritu a samostatné řešení problémů
  • schopnost týmové práce a týmové sounáležitosti
  • ochota učit se novým věcem a neustále se rozvíjet
  • odolnost vůči stresu

Předpokládané datum nástupu:

  • od 1. května 2025, popř. dle dohody
  • pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti, v souladu se Zákoníkem práce

Mzdové podmínky:

  • 4. tarifní třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU (tj. 23.800,- Kč při úvazku 1,0)
  • možnost přiznání nenárokové složky mzdy formou osobního ohodnocení po zapracování

Dále nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • 5 dní volna k léčení
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
  • firemní školku Elánek
  • využívání univerzitní knihovny zdarma
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy

Výčet dokladů požadovaných od uchazeče:

Termín, způsob a místo pro dodání požadovaných dokladů:

Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 31. března 2025 na adresu . Do předmětu zprávy uveďte: „Přihláška k VŘ – referent/ka studijního oddělení“.

První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.

Druhé kole formou osobního pohovoru s vybranými uchazeči přeběhne v první polovině dubna 2025.

Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.

Kontakt:

Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava

telefon: 553 46 2511
e-mail: