Pracovní příležitosti

Referent/ka personalistiky

Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka personalistiky Personálního oddělení Pedagogické fakulty

Označení pracovního místa

  • referent/ka personalisty

Popis pracovní náplně pracovního místa

  • vede personální evidenci personálních dokumentů dle platných předpisů (evidence, skenování, zakládání dokumentů)
  • připravuje dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • připravuje podklady pro realizaci výběrových řízení
  • měsíční kontrola evidence odpracované doby zaměstnanců (docházek) před zasláním ke zpracování mzdové účtárně
  • výpomoc při zpracování agendy zaměstnávání cizinců
  • vyřizuje běžnou personální agendu dle pokynů

Předpokládaná výše úvazku

  • 0,5 úvazek (dle dohody možnost až 1,0 úvazku)

Kvalifikační a jiné předpoklady

  • vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe)
  • znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů výhodou
  • angličtina B1
  • výborná znalost aplikací MS Office a práce s PC
  • příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost

Předpokládané datum nástupu

  • od 1. března 2025, popř. dle dohody
  • pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 rok

Mzdové podmínky:

  • 4. tarifní třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU (tj. 23.800,- Kč při úvazku 1,0)
  • možnost přiznání nenárokové složky mzdy formou osobního ohodnocení po zapracování

Dále nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • 5 dní volna k léčení
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
  • firemní školku Elánek
  • využívání univerzitní knihovny zdarma
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy

Výčet dokladů požadovaných od uchazeče

Termín, způsob a místo pro dodání požadovaných dokladů

Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 31. ledna 2025 na adresu .

První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.

Druhé kole formou osobního pohovoru s vybranými uchazeči přeběhne v první polovině února 2025.

Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.

Kontakt:

Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava

telefon: 553 46 2511
e-mail: