Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Profesor nebo docent nebo odborný asistent se zaměřením na informační a komunikační technologie ve vzdělávání s funkčním zařazením na pozici vedoucího Katedry informačních a komunikačních technologií

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vyhlašuje výběrové řízení na pozici

  • profesora nebo docenta nebo odborného asistenta se zaměřením na informační a komunikační technologie ve vzdělávání s funkčním zařazením na pozici vedoucího Katedry informačních a komunikačních technologií

Katedra zajišťuje výuku předmětů zaměřených na informační a komunikační technologie (ICT) pro všechny studenty Pedagogické fakulty, garantuje studijní bakalářský studijní obor ICT se zaměřením na vzdělávání, navazující magisterský obor Učitelství ICT pro 2. stupeň ZŠ jako dvouoborové studium pro různé kombinace s dalšími předměty nabízenými na Pedagogické fakultě a doktorské studium Informační technologie ve vzdělávání. Více informací naleznete na webových stránkách katedry.

O jakou pozici se jedná?

Profesor nebo docent nebo odborný asistent, který je pověřen výkonem funkce vedoucího katedry, je akademický pracovník, který v rámci sjednaného druhu práce vykonává související pedagogickou a tvůrčí činnost na katedře a současně je manažerem, který odpovídá zejména za:

  • personální zajištění výuky ve všech stupních studijních programů (bakalářské, magisterské a doktorské) a podílí se na jejich rozvoji;
  • směr a realizaci výzkumu, grantové činnosti a publikační strategii činnosti;
  • internacionalizaci, propagaci a prezentaci pracoviště včetně popularizace odborných výsledků.

Kdy Vás u nás přivítáme?

  • 1. února 2024 (případně dle dohody)

V jakém rozsahu pracovního úvazku bude pozice vykonávána?

  • 100%

Na základě jaké smlouvy bude probíhat spolupráce?

  • Pracovní poměr je uzavřen na dobu určitou s 3-ti měsíční zkušební dobou. Zaměstnanec je zařazen na pozici akademického pracovníka a je pověřen výkonem funkce vedoucího katedry.

Jaká je výše měsíční odměny?

  • Mzda se odvíjí od zařazení dle vnitřního mzdového předpisu univerzity a je odvislá rovněž od zkušeností uchazeče a jeho zapojení do výzkumné grantové činnosti

V jakém jazyce bude vedeno výběrové řízení?

  • V českém jazyce

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání – min. ukončené doktorské vzdělání v oboru Informační technologie ve vzdělávání, Informatika, Aplikovaná informatika nebo v oborech příbuzných nebo jmenování docentem nebo profesorem v oboru Systémové inženýrství a informatika nebo Informační a komunikační technologie ve vzdělávání nebo v oborech příbuzných (jmenování mimo ČR musí být uznatelné dle platných předpisů ČR nebo souvisejících mezinárodních smluv).
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2.
  • Znalost českého jazyka na úrovni C2.
  • EU výzkumná úroveň v oboru: R3 – Estabilished / R4 – Leading a související publikační činnost.
  • Výborné organizační dovednosti a předpoklady k vedení týmu.

Výčet dokladů požadovaných od uchazeče

  • Koncepce (klíčové body) perspektivní rozvojové strategie katedry (maximálně 3 strany A4). V českém nebo anglickém jazyce.
  • V případě, že uchazečem bude stávající vedoucí katedry předloží zhodnocení koncepce rozvoje katedry za uplynulé období a další perspektivní rozvoj katedry (maximálně 4 strany A4).
  • Strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti.
  • Doklady o formální kvalifikaci/vzdělání.
  • Motivační dopis.
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení soubor docx 4,03 MB

Termín, způsob, forma a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče

Dokumenty uvedené výše prosím doručte elektronicky na adresu: , a to do 15. listopadu 2023.

Závěrečná ustanovení

Děkan PdF OU si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu pohovoru pouze vybrané uchazeče a rovněž právo nevybrat žádného uchazeče. Výběrové řízení může zrušeno nebo vyhlášeno opakovaně.

Kontakt:

Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava

telefon: 553 46 2511
e-mail: