Pracovní příležitosti
Projektový manažer / projektová manažerka nebo finanční manažer/ finanční manažerka s funkčním zařazením vedoucí/ho Oddělení pro podporu projektů
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na pozici
- projektový manažer / projektová manažerka nebo finanční manažer/ finanční manažerka s funkčním zařazením vedoucí/ho Oddělení pro podporu projektů
Projektové oddělení je klíčovou součástí naší fakulty, zajišťující efektivní řízení a realizaci projektů v oblasti vzdělávání a výzkumu. Tým tvoří devět zkušených odborníků, kteří se věnují plánování, koordinaci a realizaci projektových aktivit s cílem podporovat rozvoj fakulty a naplňování jejích strategických záměrů.
Označení pracovního místa
- finanční manažer/finanční manažerka nebo projektový manažer/projektová manažerka
Typ systemizovaného místa:
- specialista I / specialistka I nebo manažer I / manažerka I
Popis pracovní náplně
- koordinační a kontrolní činnost v rámci projektového oddělení ve spolupráci s proděkanem pro rozvoj a legislativu
- aktivní vyhledávání a analýza vhodných projektových výzev strategických a vědeckých projektů souvisejících s činností fakulty
- příprava a řešení projektů, odhad a řízení rizik, řešení vztahů s partnery a interními týmy
- reporting a evaluace činností projektového oddělení
- kontrolní a koordinační činnost v procesu administrativní kontroly zpráv o realizaci projektů, podstatných i nepodstatných změn v projektech
- kontrolní a koordinační činnost v procesu administrace a schvalování projektů
- kontrolní a koordinační činnost v rámci naplňování monitorovacích indikátorů projektů, udržitelnosti projektů
- koordinace auditů a kontrol projektů
- administrace dotazů z oblasti projektové podpory
- dohled nad tím, aby všechny projekty byly v souladu s právními předpisy a etickými standardy
- aktivní zapojení do strategického plánování a poradenství fakultě ohledně možností získávání financování a realizace nových projektů
- účast na rozšířených kolegiích děkana a dalších poradách vedení fakulty, kde jsou prezentovány klíčové projekty, záměry a aktuality týkající se Oddělení pro podporu projektů
- příprava podkladů pro prezentace na těchto poradách, včetně analýz, statistik a návrhů na zlepšení procesu získávání, řízení a realizace projektů
Předpokládaná výše úvazku
- úvazek 1,0 (40 hodin týdně)
- pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou v souladu se zákoníkem práce
- sjednaným druhem práce je finanční manažer/finanční manažerka nebo projektový manažer/projektová manažerka a současně vedoucí Oddělení pro podporu projektů, kdy vedoucí pozice je vždy sjednávána na dobu určitou
- zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice)
- při oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
- v případě výběru zaměstnance či zaměstnankyně, který/á již pracuje na Pedagogické fakultě, nedojde ke změně pracovního poměru na dobu určitou, ale pouze k funkčnímu zařazení na pozici vedoucí/ho Oddělení pro podporu projektů na dobu určitou
Mzdové podmínky
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Přepokládané datum nástupu uchazeče
- květen 2025, popř. dle dohody
Kvalifikační a jiné předpoklady
- vysokoškolské vzdělání II. stupně (případně vysokoškolské vzdělání I. stupně + 5 let praxe v oboru)
- prokazatelné a doložitelné zkušenosti s řízením národních, případně mezinárodních projektů (významná role v řízení takového projektu)
- zkušenosti s řízením projektů v akademickém prostředí výhodou
- zkušenost s datovými systémy poskytovatelů dotací (ISTA, ISKP apod.)
- vynikající manažerské, komunikační, koordinační a organizační dovednosti, přirozená autorita
- aktivní znalost AJ na úrovni B2 (jazyk je využíván v písemné i mluvené podobě a schopnost jeho užití je podmínkou pro výkon uvedené pozice)
- aktivní znalost MS Office, zejména MS Excel
- očekáváme flexibilitu, pečlivost, schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědný přístup
- zkušenost s prací v akademickém prostředí, stejně jako praktické zkušenosti v oblasti projektového řízení projektů financovaných z národních nebo nadnárodních dotací a zkušenosti s přípravou a administrací grantových projektů, považujeme za výhodu
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele
- 6 týdnů dovolené
- 5 dnů volna k léčení
- stravenky v hodnotě 115,- Kč
- pružnou pracovní dobu
- příležitostně možnost výkonu práce na dálku
- jazykové a jiné univerzitní kurzy apod.
Termín, způsob, formu a místo pro dodání požadovaných dokladů
- koncepce (klíčové body) perspektivní rozvojové strategie oddělení (maximálně 2 strany A4)
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
zasílejte do 31. března 2025 na adresu , do předmětu zprávy uveďte „Vedoucí Oddělení pro podporu projektů“.
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511
e-mail: