Pracovní příležitosti
Referent/ka personalistiky
Děkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka personalistiky Personálního oddělení Pedagogické fakulty
Označení pracovního místa
- referent/ka personalisty
Popis pracovní náplně pracovního místa
- vede personální evidenci personálních dokumentů dle platných předpisů (evidence, skenování, zakládání dokumentů)
- připravuje dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
- připravuje podklady pro realizaci výběrových řízení
- měsíční kontrola evidence odpracované doby zaměstnanců (docházek) před zasláním ke zpracování mzdové účtárně
- výpomoc při zpracování agendy zaměstnávání cizinců
- vyřizuje běžnou personální agendu dle pokynů
Předpokládaná výše úvazku
- 0,5 úvazek (dle dohody možnost až 1,0 úvazku)
Kvalifikační a jiné předpoklady
- vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe)
- znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů výhodou
- angličtina B1
- výborná znalost aplikací MS Office a práce s PC
- příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost
Předpokládané datum nástupu
- od 1. března 2025, popř. dle dohody
- pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 rok
Mzdové podmínky:
- 4. tarifní třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU (tj. 23.800,- Kč při úvazku 1,0)
- možnost přiznání nenárokové složky mzdy formou osobního ohodnocení po zapracování
Dále nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dní volna k léčení
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
- firemní školku Elánek
- využívání univerzitní knihovny zdarma
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
Termín, způsob a místo pro dodání požadovaných dokladů
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 31. ledna 2025 na adresu .
První kolo výběrového řízení proběhne do týdne po termínu pro zaslání přihlášek do VŘ bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Druhé kole formou osobního pohovoru s vybranými uchazeči přeběhne v první polovině února 2025.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Pedagogická fakulta OU
personální oddělení
Bc. Anna Oslizloková
Fráni Šrámka 3
709 00 Ostrava
telefon: 553 46 2511
e-mail: