OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta

Jana Swierkoszová

Základní

Životopis

Publikační činnost

Výuka

Vedené závěrečné práce

Projekty a granty


titul, jméno, příjmení:PhDr. Jana Swierkoszová
místnost, podlaží, budova: V 230, budova V
funkce:
obor činnosti:specifické vývojové poruchy učení a chování, pedagogicko psychologické poradenství a terapie, speciálně pedagogická diagnostika
katedra / středisko (fakulta): Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2672
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.

Zobrazit všechny publikace



ZkratkaNázev předmětu
AADAspekty dyslexie
NADAspekty dyslexie
ASPEDAspekty dyslexie dospělých
BPDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
DASPEAspekty dyslexie dospělých
DIPBSeminář k bakalářské práci
DIPM1Seminář k diplomové práci 1
DIPM2Seminář k diplomové práci 2
KPETEPedagogické terapie
KPPPOSpeciálně pedagogické poradenství
MSPDVPedagogická diagnostika dět. vývoje
NPPPOSpeciálně pedagogické poradenství
PEPSPPedagogicko - psychologické poradenství
PPETEPedagogické terapie
PPPOSpeciálně pedagogické poradenství
PRPDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
PRVDSPedagogická diagnostika dětského vývoje
PSPUSpecifické poruchy učení
SDEPOSyndrom deficitu pozornosti s hyperakti.
SNDDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
SPETEPedagogické terapie
SPORUSpecifické poruchy učení v ZŠ
SPUBSpecifické poruchy učení a chování
SPUC1Specifické poruchy učení, chování
SPUC2Specifické poruchy učení a chování 2
SPUCHSpecifické poruchy učení, chování
TE1PUTerapie poruch učení a chování
WNDDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
WPETEPedagogické terapie
XPUCHSpecifické poruchy učení a chování
XRVDSPedagogická diagnostika dětského vývoje
2PPPOPedagogicko-psychologické poradenství
22POPedagogicko - psychologické poradenství
33PUBSpecifické poruchy učení a chování
5RVNPed. diagnostika dětského vývoje
55PUNSpecifické poruchy učení a chování
55RVNPed. diagnostika dětského vývoje
6MPDVPedagogická diagnostika dět. vývoje
PUC1PPoruchy učení a chování
PUC2PPoruchy učení a chování


AutorNázev práceTypRok
Weissgärberová NikolLATERALITA A VÝCHOVNĚ VZDĚLÁVACÍ PROCES U ŽÁKŮ 1. STUPNĚ ZŠdiplomová 2016 
Lamačová BarboraHyperkinetický syndrom u dětí v diagnostickém ústavudiplomová 2013 
Řezníčková LucieMetoda dobrého startu v mateřské škole a její vliv na scholaritu dítětediplomová 2013 
Velčovský ZbyněkSpecifické poruchy učení u žáků na střední školediplomová 2013 
Widenková MartinaKompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHDdiplomová 2013 
Juchelka GabrielŽák s dyslexií na střední odborné školediplomová 2012 
Říhová ZuzanaNázory učitelů na různé projevy chování žáků s diagnostikovanou ADHDdiplomová 2012 
Sedláková MartinaPedagogická terapie u dětí s ADHDdiplomová 2012 
Střížová KláraDiagnóza dyslexie jako omezující faktor ve studiudiplomová 2012 
Košťálová EvaVybrané společné aspekty z kazuistik dětí s diagnózou SPU a ADHDdiplomová 2011 
Nikelová KateřinaPartnerství rodičů a profesionálů z neziskových organizací ve výchově dětí s diagnózou SPU a ADHDdiplomová 2011 
Copová ZuzanaŽák s dyslexií na 2. stupni ZŠ jeho subjektivní problémydiplomová 2010 
Křetinská RenátaDyslektický žák 5. třídy ZŠ a jeho subjektivní problémydiplomová 2010 
Maráková DenisaZmapování výskytu dětí s dyskalkulií v Moravskoslezském krajidiplomová 2010 
Slaná HanaDiagnóza ADHD - četnost výskytu u žáků základních školdiplomová 2010 
Šandalová JanaDiagnostické kompetence učitele 1.stupně ZŠdiplomová 2010 
Juračáková PavlínaMetoda dobrého startu v podmínkách mateřských a základních školdiplomová 2009 
Miklošík OndřejVhodné didaktické hry pro děti předškolního věku s diagnózou ADHDdiplomová 2008 
Námyslová LucieReedukace a terapie ADHD u žáků základních školdiplomová 2008 
Pašková RenataReedukace a terapie specifických poruch učení u žáků základních školdiplomová 2008 
Kaňoková PetraPřipadová studie žáka s diagnózou dyskalkulie.diplomová 2007 
Klimešová JanaLeváci v 1. třídě základní školydiplomová 2007 
Otisková ŠárkaLeváci v 1. třídě základní školydiplomová 2007 
Urbanová LucieDyslexie a čtenářství - na pomoc rodičůmdiplomová 2007 
Doubravská MichalaDyslexie a čtenářství - na pomoc rodičůmdiplomová 2006 
Jašková PavlínaJak pomoci hyperaktivním dětemdiplomová 2006 
Gelnerová IvanaJak pomoci hyperaktivnímu dítětidiplomová 2005 
Sabelová MonikaProjevy dyslexie u žáka 5. ročníku základní školydiplomová 2005 
Ramíková ŠárkaProjevy ADHD u dětí předškolního věkubakalářská 2015 
Adamčíková KristýnaVnímání leváka v předškolním vzděláváním učitelem.bakalářská 2014 
Backová MonikaAnalýza symptomů dyslexie u dospělýchbakalářská 2014 
Czyžová IvanaVytváření diagnostických nástrojů v podmínkách mateřské školybakalářská 2014 
Jurášková BohdanaDiagnostika chování dětí v mateřské školebakalářská 2014 
Krihová DanielaZkouška laterality u dítěte předškolního věkubakalářská 2014 
Lipčíková LucieJak rozvíjet prosociální chování u dítěte v mateřské škole?bakalářská 2014 
Gregorová EvaRizika dyslexie v předškolním věkubakalářská 2013 
Havlásková KateřinaZlobí a ještě neumí (Informovanost o syndromu ADHD a SPU u rodičovské veřejnosti)bakalářská 2013 
Kupčíková KateřinaVýskyt speciálních poruch učení u mladistvých delikventůbakalářská 2013 
Skalková JanaDiagnóza ADD v populaci žáků ZŠ - výsledky výzkumu v číslechbakalářská 2013 
Chýlková IvanaRodiče školáka s diagnostikovanou poruchou pozornosti, hyperaktivitou a impulziviteu (ADHD)bakalářská 2012 
Kubíčková AlenaIntegrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školáchbakalářská 2012 
Bašátková GabrielaSpolužáci žáka s ADHDbakalářská 2011 
Widenková MartinaSubjektivní problémy žáka s diagnózou ADHD.bakalářská 2011 
Kolečářová KateřinaČetnost výskytu syndromu ADHD v Přerověbakalářská 2010 
Kos MichalŘád a rytmus u dětí mladšího školního věkubakalářská 2010 
Moučková IvanaČetnost výskytu syndromu ADHD na Moravě.bakalářská 2010 
Pokorná AlenaUčitelská diagnostika dětí s ADHD v mateřské školebakalářská 2010 
Slahúčková DarjaSluchové vnímání u dětí 5 až 6 letých.bakalářská 2010 
Juchelka GabrielEfektivita Metody dobrého startu v mateřské školebakalářská 2009 
Pečonková VěraJak trénovat sociální dovednosti u žáků s poruchou ADHDbakalářská 2009 
Říhová ZuzanaProjevy ADHD, které nelze ovlivnit medikamentózněbakalářská 2009 
Sedláková MartinaBudování sebedůvěry a posílení pozornosti u žáků s poruchou ADHDbakalářská 2009 
Andrýsková MarcelaRozvoj sluchového vnímání a rytmu u pětiletých dětíbakalářská 2008 
Orságová HanaÚspěšnost jedinců s diagnostikovanou specifickou poruchou učení v dospělosti.bakalářská 2008 
Štencelová MartinaÚspěšnost jedinců s diagnostikovanou poruchou učení v dospělostibakalářská 2008 
Zálejská TamaraDítě s diagnózou specifické vývojové poruchy učení - případová studiebakalářská 2008 
Nikelová KateřinaPrevence vývojových poruch učení - diagnostika, reedukacebakalářská 2007 
Pospíšilová LenkaDiagnostická kriteria ADHDbakalářská 2007 
Šandalová JanaDiagnostické kompetence učitele - čtení a psaní v 1. ročníku základní školybakalářská 2007 
Šubová MariePrediktivní baterie obtíží ve čteníbakalářská 2007 
Králová IvaRozvoj sluchového vnímání a rytmu u pětiletých dětíbakalářská 2006 
Onheiserová JanaJe možná prevence specifických poruch učení již v předškolním věkubakalářská 2006 
Večeřová RomanaŠkolní úspěšnost dětí, které v předškolním věku prošly metodou dobrého startubakalářská 2006 
Kovářová MiroslavaDěti s diagnozou ADHD v mateřských školách - metody prácebakalářská 2005 
Nesrstová MartinaOdklad školní docházky - realitabakalářská 2005 
Ševčíková MartaJak pomoci hyperaktivním dětem cvičenímbakalářská 2005 
Vítová ŠárkaJak pracovat s hyperaktivním dítětem, jak pomoci jeho rodičůmbakalářská 2005 


Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.

facebook
rss
social hub