OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta

Helena Chlebcová

Základní

Životopis

Publikační činnost

Výuka

Vedené závěrečné práce

Projekty a granty


titul, jméno, příjmení:Mgr. Helena Chlebcová
místnost, podlaží, budova:
funkce:
obor činnosti:
katedra / středisko (fakulta): Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2670
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



AutorNázev práceTypRok
Pavelková GabrielaSpeciální pedagog jako poradenský pracovník na základní škole při zdravotnickém zařízenídiplomová 2017 
Štěpaníková MarcelaIndividuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školydiplomová 2016 
Barabaschová KristýnaRozvoj motoriky u dětí předškolního věku v mateřské školediplomová 2015 
Francová IvonaPodpora žáků s percepčně motorickým oslabením v počátcích školní docházkydiplomová 2015 
Honyšová LuciePodpora žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školydiplomová 2015 
Kukuczková PetraProjevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.diplomová 2015 
Talpová MartinaIntervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školydiplomová 2015 
Kurovcová PetraPostoje učitelů prvního stupně základní školy k integracidiplomová 2014 
Večeřová ŠárkaDítě s riziky poruch učení v mateřské školediplomová 2014 
Bartošová HanaDítě se syndromem ADHD v mateřské školediplomová 2013 
Mičková AlenaŽák s ADHD na 1. stupni základní školybakalářská 2017 
Pustková PavlaVliv institucionální péče dětského domova na dítěbakalářská 2017 
Kisielová MichaelaAnalýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních školbakalářská 2016 
Rašková BarboraAdaptace dítěte v mateřské školebakalářská 2016 
Balarinová TerezaSpolupráce rodiny a školy při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učeníbakalářská 2014 
Beerová DagmarADHD u dětí předškolního věkubakalářská 2014 
Čelůstková KateřinaMetody práce v hodině českého jazyka a literatury u žáka s projevy specifických poruch učení na druhém stupni základní školybakalářská 2014 
Florýková ŽanetaProjevy specifických poruch učení v matematicebakalářská 2014 
Gembalová TerezaProblematika přechodu žáků se specifickými poruchami učení z 1. stupně na 2. stupeň základní školybakalářská 2014 
Klegová MarkétaŽák se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školybakalářská 2014 
Kleiblová KláraVýuka cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učeníbakalářská 2014 
Králíčková VeronikaRole školního speciálního pedagoga na základní školebakalářská 2014 
Lukášová MarcelaMožnosti vzdělávání a podpory u žáků se specifickými poruchami učení na základní školebakalářská 2014 
Moškořová TerezaVýchova a vzdělávání dětí s ADHDbakalářská 2014 
Mrázová PetraPřizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebamibakalářská 2014 
Vandová JanaVzdělávání žáků s ADHD na 1. stupni základní školybakalářská 2014 
Barabaschová KristýnaPříčiny výukového selhávání na základní školebakalářská 2013 
Šamalová HanaPodpora žáků s riziky specifických poruch učení při zahájení povinné školní docházkybakalářská 2013 


Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.

facebook
rss
social hub