Tematické okruhy disertačních prací pro doktorský studijní obor Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
- Distribuované aplikace ve výuce
- eLearning ve výuce cizích jazyků
- Implementace specifických numerických algoritmů
- Implicitní pojetí vyučování u tvůrců eLearningového prostředí
- Informační a komunikační kompetence učitele
- Informační a komunikační technologie jako nástroj měření přidané hodnoty vzdělávání
- Informační a komunikační technologie v procesu pedagogického hodnocení
- Informační technologie ve vazbě na socioekonomické vztahy
- Informatika ve školském managementu
- Informatika ve výuce přírodovědných disciplín
- Komunikace mezi různými prostředími interaktivní geometrie a standard XML
- Logické úlohy řešené s využitím teorie grafů
- Metodologie a aplikace eLearningu
- Místo objektově orientované perspektivy ve výuce programování na středních a základních školách
- Možnosti výuky informatiky formou distančního vzdělávání
- Multimediální simulační programy pro podporu výuky technicky zaměřených oborů
- Multimediální vzdělávací programy
- Nástroje umělé inteligence ve výuce
- Nové přístupy k použití počítačové techniky pro zrakově postižené (slabozraké i nevidomé)
- Objektově orientovaná analýza a návrh ve výuce
- Orientace školáka v informačním prostoru
- Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí eLearningu
- Portálová řešení eLearningu
- Problematika vizualizace a přenositelnosti grafických objektů
- Projekty ve vzdělávání informatiky
- Role počítače ve vzdělávání z pohledu gender studies
- Simulace přírodních dějů
- Sociálně-psychologické aspekty eLearningu
- Specifické aspekty výuky programátorských dovedností
- Spolupráce vyučujícího matematiky s vyučujícím informatiky na SŠ
- Systém hodnocení výsledků studia na střední škole
- Školní vzdělávací programy ve vzdělávací oblasti ICT, komparativní analýza
- Tvorba kurikula pro výuku ICT na zvoleném stupni školy
- Tvorba multimediálních podpor výuky netechnicky zaměřených oborů
- Tvorba nelineárního výukového textu v prostředí ICT
- Úloha vzdělávacích technologií ve výuce na základní a střední škole
- Užitá počítačová grafika v procesu vyučování specifických předmětů na univerzitách a vysokých školách
- Virtuální univerzita
- Východiska a technické zázemí eLearningu
- Výuka diskrétní matematiky v eLearningovém prostředí
- Výuka geometrie s využitím open source a free software
- Využití aplikací Flash a Excel s jejich skriptovacími jazyky v oblasti výuky matematiky
- Využití matematického softwaru při výuce matematiky a následném testování znalostí
- Využití počítačové simulace ve výuce zvoleného oboru
- Využití simulací a modelování ve výuce fyziky
- Využití teorie konečných automatů a formálních jazyků pro zpracování genetické informace člověka
- Využití výpočetní techniky a multimediálních systémů pro výuku pravděpodobnosti a statistiky
- XML jako standardní prostředek komunikace ve výuce
- Základní problémy realizace eLearningu na střední škole
Zveřejněno / aktualizováno: 01. 04. 2017